Dagens klokke

bilde-30.jpg

8) 8) 8)

DJM skrev:
Mye pent fra IWC gitt!

photo-25.jpg

i dag 005. Med iPhone på lesesal.

Aaa, ingenting er som litt obligasjonsrettslig lektyre. Når man leser Hagstrøm burde man egentlig iføre seg dobbeltspent dress, monokkel og en gammal Patek Eclipse :D . Panerai duger jo det også. :D

tombs skrev:
Gratulerer med en fantastisk flott IWC Moore :eek:
krille skrev:
Gratulerer med nyyyydelig ur, Moore!!
Arild skrev:
Gratulerer Moore!
Ikke uventet da jeg så du hadde ordnet litt med likviditeten i det siste...
Rett farge på remmen også!
Selv har jeg en JLC på armen i dag men klokken hilser!
P1010911.jpg
Hopalong skrev:
Åh! Fantastisk klokke. Gratulerer!

Takker alle for hyggelige hilsninger! :D
Er nok redd det blir relativt ensidig "Dagens klokke"-valg på meg den nærmeste tiden... :oops:

Sikke nogle smukke klokker, som I fremviser 8)

Jeg får lige tingene ned på jorden igen, med en vintage 6139-7060 fra Seiko. Uret står helt originalt, så det smukke spil imellem blankt stål og satin-slibning fremstår tydeligt. Lænken er fra en anden af 6139 modellerne, og de slidte tal på skiven, dem tager jeg med under "patinering" ;)

619Arm111109.jpg

6139Bag.jpg

Mye IWC å se i denne tråden om dagen ;)

På lørdag møtte jeg J.CAT og befridde denne skjønnheten fra hans klamme grep :mrgreen: Vi hadde en meget hyggelig klokkeprat og tok deretter en tur innom Tidemann. Takk J!

Klokkebilder314.jpg

Klokkebilder320.jpg

Klokkebilder321.jpg

Klokkebilder322.jpg

Klokkebilder313.jpg

bilde-32.jpg

bilde-31.jpg

Kveldskos. Kona på forretningsreise. Barna sover. SD, Brolio og jeg ser Quantum of solace. 8)

Gratulerer Anders! Endelig er den på plass. Flotte bilder til en flott klokke!

Anders, gratulerer med å ha utvidet en allerede omfattende samling med et forbannet pent ur! Tittet litt på den der på NURK og det er virkelig et klasseur. Regner med du stiller med den på hånda og et fett glis på Bjerke i kveld, mens xe3l stiller med tårevåte øyne full av anger......