Dagens klokke

38abe7a4.jpg
 
Denne i dag også. Jeg innså i dag at skattekisten min for øyeblikket mangler et klassisk eller dressy ur, men denne går like godt til jakke som til romdrakt, så da er jeg berget :)
L1010681.jpg
 
Denne i dag også. Jeg innså i dag at skattekisten min for øyeblikket mangler et klassisk eller dressy ur, men denne går like godt til jakke som til romdrakt, så da er jeg berget :)
L1010681.jpg

Skikkelig pen den der, Tore! PÅ neste GTG må den være med!

Og Anders, den "WG" (?) Daytonaen snakker til meg :)
 
75 km svingete fjellveier på tandemsykkel med en unge bak, to unger på egne sykler, trafikkregelignorante kamikazemopeder i alle retninger, svære tømmerbiler, griser, høns og kyr i veibanen, stekende sol. Denne klokken trenger en vask. Og denne mannen trenger en pils.
151ba2ef.png


(photobucketappen mangler redigeringsmuligheter, eller så er jeg for dum til å finne ut av det, men jeg har ikke maktet å rotere bildet. Prøv å legge hodet mot venstre.)
 
DD på svart nato med gullspenner :D Dessverre var det bare julegaver som kom i Protid påsen i dag! Men fikk lurt med meg ett WatchWorld, så ble litt på meg og :)

img0248x.jpg
 
En virkelig flott og elegant Ball, schmelck!
Denne skulle du gitt oss mer tekst og bilder av, - og jeg aner den vil være et utsøkt makrobildeobjekt også.;)

Kul klokke det der schmelk! Jeg stemmer i ønsket om flere bilder:)


Det stemmer, den er dessverre ikke min. Men jeg kan prøve meg på makrobilder for det! Flere kommer i tråden mathfjeld referer til!

Ball078-1.jpg