Dagens klokke

d82fb503.jpg


Fargerikt på kontoret.

Ikke den verste ventepølsen dette ;)
 
Casual thursday? Synes jeg kan spotte dongeri i bakgrunnen der ;)
PPen er et syn som alltid, Min favorittversjon av Nautilus.

"Synes jeg kan spotte dongen i bakgrunnen der", leste jeg og "casual thursday" fikk plutselig utvidet betydning. Det er på tide å gå hjem.

Elegant kommentar, Hopalong!:D
Ved første øyekast bikket jeg (med himlende øyne og måpende munn) i den retningen jeg også, men ser jo Tore åpenbart skrev noe annet.

Det er dress i dag, og lite "Casual Thursday". Business as usual.
 
Elegant kommentar, Hopalong!:D
Ved første øyekast bikket jeg (med himlende øyne og måpende munn) i den retningen jeg også, men ser jo Tore åpenbart skrev noe annet.

Det er dress i dag, og lite "Casual Thursday". Business as usual.

Dongeri-dress da, formoder jeg :D ;)
 
Tillater meg en dobbel dagens. Nettopp tilbake fra skogen. Orientering i hagl og bøtteregn, eller Herding Av Elever :cool: De fleste kan kle seg, men ikke alle. Alltid like morsomt å se de løpe orientering med paraply og veske på armen. Det var i det minste ingen høye hæler i dag.

Det var forresten en som bemerket: "Har du egentlig en ny klokke hver dag? Hvorfor det?" Skarpt observert!

TBE_9840.jpg


TBE_9843.jpg

Hehe, herlig :) Hva syns du om EB så langt?

Her er min. Lekte meg med refleksjon i bilvinduet i en sinnsyk kø bak en trailer som sakset på E6 ved Alnabru i går :)

IMG_0304.jpg


Samme klokke i dag.. Den tar seg svært bra ut på Admiralty Grey! :D

IMG_0308.jpg
 
Ingenieuren fikk være med på jobb.
Tudoren har fått ny lenke, så nå koser jeg meg med den.

E48A00D8.jpg
 
Dressen din er visst blitt dagens samtaleemne Moore. Lyset spilte meg et puss og ull (regner jeg med) ble til dongeri. Eller kanskje denim er et tryggere ord :cool:
 
Ooooh, hva har jeg gjort?? Alphaen er homage av en (nylig) utgått ExpII ved sin side, men må innrømme at denne vil jeg ikke bli sett med. Prøver å prakke den på fruen som en beater ;)

tobrdresomikkeerbrdre.jpg
 
Dongeri-dress da, formoder jeg :D ;)

Nice move, mikkemus23.....:D

Dressen din er visst blitt dagens samtaleemne Moore. Lyset spilte meg et puss og ull (regner jeg med) ble til dongeri. Eller kanskje denim er et tryggere ord :cool:

Joda, det ser slik ut - men i fare for å forsøple denne tråden - som altså ikke omhandler dagens antrekk, men dagens ur - får jeg vel oppklare det hele da. Eventuell taushet kunne jo - Gud forby - bli tatt til inntekt for at jeg faktisk satt i dongeri/denim-dress.:D

Fasit; - Cerruti 1881, Super 130S.

93d0e322-1.jpg
 
Nice move, mikkemus23.....:D



Joda, det ser slik ut - men i fare for å forsøple denne tråden - som altså ikke omhandler dagens antrekk, men dagens ur - får jeg vel oppklare det hele da. Eventuell taushet kunne jo - Gud forby - bli tatt til inntekt for at jeg faktisk satt i dongeri/denim-dress.:D

Fasit; - Cerruti 1881, Super 130S.
93d0e322.jpg

You could have plead the fifth, Moore ;)

Pen dress, forresten!
 
Hvor mye må en ut med for en Omega EB i dag?
Tror dere den har nådd sin pristopp eller kommer det til å bli en legende?

Kjenner at jeg allerede tenker på en gave til meg selv når jeg uteksaminerer om tre år;)
 
Joda, det ser slik ut - men i fare for å forsøple denne tråden - som altså ikke omhandler dagens antrekk, men dagens ur - får jeg vel oppklare det hele da. Eventuell taushet kunne jo - Gud forby - bli tatt til inntekt for at jeg faktisk satt i dongeri/denim-dress.:D

Fasit; - Cerruti 1881, Super 130S.

Siden dagens ur er en så viktig del av dagens antrekk for oss er vi egentlig ikke så langt OT.

Fin Cerruti! Her går det i en smule mer grovmasket ull og bytte til PO for kvelden.
L1010398.jpg


Apropos dongeridress, ok dette er OT, men kan ikke dy meg: Ikke akkurat Justins heldigste øyeblikk :eek::eek::eek::grin:
x978.jpg


Hvor mye må en ut med for en Omega EB i dag?
Tror dere den har nådd sin pristopp eller kommer det til å bli en legende?

Kjenner at jeg allerede tenker på en gave til meg selv når jeg uteksaminerer om tre år;)

Ser de sjelden (aldri?) til salgs her, men de dukker opp på ebay jevnlig. Bare pass på å styr unna quartz og mid-size. Den skal hete 2255.80 De varierer en del i pris og du kan være heldig og gjøre en god deal, men ebay er jo gambling på klokkens stand. Til og med gode bilder kan lure deg.