Callahan
Støttemedlem
"Synes jeg kan spotte dongen i bakgrunnen der", leste jeg og "casual thursday" fikk plutselig utvidet betydning. Det er på tide å gå hjem.
"Synes jeg kan spotte dongen i bakgrunnen der", leste jeg og "casual thursday" fikk plutselig utvidet betydning. Det er på tide å gå hjem.
Casual thursday? Synes jeg kan spotte dongeri i bakgrunnen der
PPen er et syn som alltid, Min favorittversjon av Nautilus.
Elegant kommentar, Hopalong!
Ved første øyekast bikket jeg (med himlende øyne og måpende munn) i den retningen jeg også, men ser jo Tore åpenbart skrev noe annet.
Det er dress i dag, og lite "Casual Thursday". Business as usual.
Tillater meg en dobbel dagens. Nettopp tilbake fra skogen. Orientering i hagl og bøtteregn, eller Herding Av EleverDe fleste kan kle seg, men ikke alle. Alltid like morsomt å se de løpe orientering med paraply og veske på armen. Det var i det minste ingen høye hæler i dag.
Det var forresten en som bemerket: "Har du egentlig en ny klokke hver dag? Hvorfor det?" Skarpt observert!
![]()
![]()
Dongeri-dress da, formoder jeg![]()
![]()
Dressen din er visst blitt dagens samtaleemne Moore. Lyset spilte meg et puss og ull (regner jeg med) ble til dongeri. Eller kanskje denim er et tryggere ord![]()
Nice move, mikkemus23.....
Joda, det ser slik ut - men i fare for å forsøple denne tråden - som altså ikke omhandler dagens antrekk, men dagens ur - får jeg vel oppklare det hele da. Eventuell taushet kunne jo - Gud forby - bli tatt til inntekt for at jeg faktisk satt i dongeri/denim-dress.
Fasit; - Cerruti 1881, Super 130S.
![]()
You could have plead the fifth, Moore
Pen dress, forresten!
![]()
Fargerikt på kontoret.
Joda, det ser slik ut - men i fare for å forsøple denne tråden - som altså ikke omhandler dagens antrekk, men dagens ur - får jeg vel oppklare det hele da. Eventuell taushet kunne jo - Gud forby - bli tatt til inntekt for at jeg faktisk satt i dongeri/denim-dress.
Fasit; - Cerruti 1881, Super 130S.
Hvor mye må en ut med for en Omega EB i dag?
Tror dere den har nådd sin pristopp eller kommer det til å bli en legende?
Kjenner at jeg allerede tenker på en gave til meg selv når jeg uteksaminerer om tre år![]()