Dagens klokke

Som fly-nerd og Omega-nerd blir jeg i dette øyeblikk fuktig i øyekroken... Rett og slett en vakker Piper (!!!!!), og nydelig SM! Perfekt kombo etter min mening :) (minner meg på at jeg må sette av dinarer til å fullføre flylappen min...)

Japansk arbeidshest i dag.

IMG_7815.jpg

Vi snakker en liten sak fra 1953, med to seter og 90hk motor, som kan lande og ta av på svært kort bane. Har skrittet opp sporene i en gressbane en gang, og jeg brukte 40m på å ta av :) Hysterisk morsomt fly med god utsikt til alle kanter grunnet generøse glassflater. Her er et par bilder av meg i Cub'en fra 2009

Du trenger ikke være flynerd for å sette pris på det der. Flott maskin! Prøver å slå i hjel litt tid på bybanen med mitt utsøkte mobilkamera:

SP_A0046.jpg

Som fly-nerd og Omega-nerd blir jeg i dette øyeblikk fuktig i øyekroken... Rett og slett en vakker Piper (!!!!!), og nydelig SM! Perfekt kombo etter min mening :) (minner meg på at jeg må sette av dinarer til å fullføre flylappen min...)

Flylappen er faktisk verdt å utsette et par klokkekjøp for ;)

Du får slenge over en PM hvis du befinner deg i Osloområdet, så skal jeg ta deg med på tur i Cub. Dette innom noen gressbaner og litt low-level sightseeing :D