Dagens klokke

Tilbake på armen etter et svært kort opphold som salgsobjekt.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    122,3 KB · Visninger: 0
Ingenting som litt deilig sjåppingrus! Slenger meg på bølgen av overfladiske følelser:
Vis vedlegg 171076
Her sammen med min klokkenerdkollegas perfekte 16800.
Syns også den til venstre var veldig ripete. Kanskje du bør ta en grundig polering, bytte den sorte ringen med alle nummerne på, kjøpe ny lenke og selvsagt bytte til nye visere og skive som lyser i mørket. Den skiva ser jo helt død ut. Mener å ha hørt at IWC skrur på lumen via knapp fra sentralt hold, så kanskje du også kan det med Rolex om du bytter.
 
  • Liker
Reaksjoner: Matsmet og havarduf
Syns også den til venstre var veldig ripete. Kanskje du bør ta en grundig polering, bytte den sorte ringen med alle nummerne på, kjøpe ny lenke og selvsagt bytte til nye visere og skive som lyser i mørket. Den skiva ser jo helt død ut. Mener å ha hørt at IWC skrur på lumen via knapp fra sentralt hold, så kanskje du også kan det med Rolex om du bytter.
HAHAHA! Genialt triks av IWC det derre skru av/på lume - spesielt for gammelt spikerstål! Den er nyservet, men de glemte å skifte alle de slitte delene og polere???? Bør jeg klage?
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: EivindR og Qwestern
HAHAHA! Genialt triks av IWC det derre skru av/på lume - spesielt for gammelt spikerstål! Den er nyservet, men de glemte å skifte alle de slitte delene og polere???? Bør jeg klage?
Vet ikke hva resten her inne mener, men jeg mener at det nesten er svindel at de sender ut en så ripete klokke med så skarpe kanter og gamle slitte deler tilbake. Skal ikke disse hornfestene (ref: google) være helt runde da?
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta