Dagens klokke

51bf2a2e-8493-d181.jpg

Ikke like classy men holder tiden godt fram til aug/sep naar lum tec er i hus
 
Her burde det jo vært bilde av speedmaster og speedmonster, men siden jeg hadde beatern på armen og speedmonster stod så ble det et kjipere bilde. Fin dag på tross av en hangover av en annen verden.

01e3d558.jpg
 
Første gang jeg prøver meg på både det å bytte lenke/rem selv, og Nato. Syns resultatet ble bra :)
Skal innrømme at jeg tok meg et par prøvedemonteringer/monteringer på en Lorus jeg har liggende, før jeg prøvde meg på Omegaen ;)

DSC00266.jpg
 
Lang dag på Kjeller i dag. Fire turer i Tiger Moth, og en tur i C172 som kameraskip for tre portugisiske fly på tur hjem igjen fra Nordkapp!

Dårlig iPhone-bilde, men her har vi altså en hanske og en hjelm av type HGU-56. Egentlig en helikopterhjelm, så den er litt for åpen nedover langs begge sider av ansiktet. Har ny hjelm på vei i posten :)

IMG_0208.jpg
 
Datteren i huset (båten) forlot skuta ikveld til fordel for hyttetur sammen med 14 andre venner. Store hytter folk har nå for tiden :confused:
Her tar hun dyna med seg før hun mønstrer av:

Baat-40.jpg


Junior og undertegnede med kveldens festival ur:

Baat-41.jpg


Frode.
 
Speedy Pro i dag.
For et deilig ur. Selv om brun Hirsch var en kjærkommen avkobling, er det sort croco den kler best.:cool:

@Frode: utrolig kule bildeserier du har servert oss i det siste! Likte særlig godt den mef AT'en. Kom med mer!!:D

F5AEB81A.jpg
 
Takk til Frodo for alle dine flotte bidrag :)

En uke igjen til ferie!! Har "hjemmealene" dag og da er det TS, gitar og Tudor som gjelder :D
Fortsatt god og kommende ferie til alle TS'er

dsc0567xz.jpg

dsc05583g.jpg

dsc05533vq.jpg
 
Første, og mest sannsynlig siste dagens med denne Breitlingen på armen. Har litt blandede følelser, kjenner jeg..

IMG_1488.jpg


IMG_1480.jpg