Dagens klokke

IMG_7908.jpg
 
P6191097.jpg


De jernstengene har stått i sikkert åtti år, så de holder vel en tur til. Men skulle jeg gå i vannet holder ihvertfall klokken tett.

P61910931.jpg
 
Vært på hytta en uke, så jeg så ikke denne før nå. Fin mesh det der! Hvor mye ga du for den? Omega sin originale er ikke helt borti natta dyr den heller, selv hos AD.

Tror det var 50 eller 70 US-dollar. Liker den forresten bedre etter litt tids bruk og kvalitetsfølelsen er slettes ikke verst. Sammenlignet vel med den originale stållenken som fulgte med klokken...
 
Reisebrev

En ukes ferietur til Barcelona skal gjøre godt.

Det er kun Orange Monster som har gjort seg fortjent til ferie nå, så dagens klokke-bilder vil bli noe ensformige denne uken :D

Først gikk turen til noen venner på Saltnes hvor vi campet fra lørdag til søndag

009-2.jpg


Junior har også Seiko, for øvrig kjøpt av Reim her på forumet, og her er et dobbelt WS fra flyturen i dag (søndag)

021.jpg
 
Klokka matcher strandparasollene og enkelte bikinier. Har oppfattet at ikke alle her er like begeistret for kombinasjonen ur og damer på samme bilde og har derfor valgt ut et par nøytrale, i så måte, bilder fra dagens begivenheter.

For den detaljorienterte har vi dette:

OleGudmund030.jpg



For den som er opptatt av helheten har vi dette:

OleGudmund031.jpg


All photos by Minuteman Junior alias Secondman
 
Klokka matcher strandparasollene og enkelte bikinier. Har oppfattet at ikke alle her er like begeistret for kombinasjonen ur og damer på samme bilde og har derfor valgt ut et par nøytrale, i så måte, bilder fra dagens begivenheter.

Skal kjøpe denne klokken som en gave til meg selv om jeg kommer inn på politihøgskolen (skal på intervju i morgen), og gleder meg mer og mer jo fler bilder jeg ser av klokken. Da blir det gummi på meg, selv om det ser flott ut med lenke!!

PS: Et par damer i bakgrunnen tar ingen skade av;) Med unntak av Ottar..