Dagens klokke

Nyankomst i dag: Rolex 1601. Dette er en Datejust som ut fra serienummeret antagelig er solgt ny i mitt fødselsår. Det sies at man må ha en Rolex fra sitt fødeur, så: check!

IMAG0553.jpg

Har rukket å bli stormforelsket i denne lille tassen!

Nyankomst i dag: Rolex 1601. Dette er en Datejust som ut fra serienummeret antagelig er solgt ny i mitt fødselsår. Det sies at man må ha en Rolex fra sitt fødeur, så: check!

Gratulerer med en klassisk Rolex, krille :)

Har selv veldig lyst på en Rolex fra mitt fødeår. Det må være Rolex-dag idag :D

49e5d18e.jpg

IMAG0553.jpg

NICE! Jeg sitter å sikler på datejust jeg og. Synd jeg ikke var rask nok til å knabbe den med grå skive som lå til salgs før helgen :(

Heey de bronsemodellene er jo ganske så sjefolainen. Modellen ser ganske stor ut på mål og wrist shots, 45mm eller så ?

Gratulerer med den i hvert fall, ikke skremmende mange av den der ute i det fri :D

Ikke rart du blir glad i denne! Vintage Datejusts er så utrolig karismatiske!
Jeg ar en fra mitt fødeår også.:cool:

Denne kom på døren i ettermiddag!

Helson Shark Diver Bronze

...

Uææ den er jo gigantisk!

Grattis! :)

Helson har digre og solide klokker! På et eller annet tidspunkt vil du bli fristet til å selge. IKKE gjør det!

Jeg har eid og solgt to stk nå. Angrer hver eneste dag!