Dagens klokke

IMG_7802.JPG
 
Første dag på kontoret var motivert av å få sett og prøvd en kollegas nye Moser IRL, etter at han kom til fornuften og anskaffet en i sommer. Nye Pioneer Centre Seconds i stål med gummireim og nytt urverk, følte den fortjente oppbrettede ermer.
IMG_1284.jpg


Stilte selvsagt med min egen Dual Time, som vel strengt tatt var dagens for min del.
IMG_1275.jpg


Dårlige mobilbilder med lysrørsbelysning her, men slenger likevel med baksiden..
IMG_1239.jpg
 
Første dag på kontoret var motivert av å få sett og prøvd en kollegas nye Moser IRL, etter at han kom til fornuften og anskaffet en i sommer. Nye Pioneer Centre Seconds i stål med gummireim og nytt urverk, følte den fortjente oppbrettede ermer.
Vis vedlegg 52749

Stilte selvsagt med min egen Dual Time, som vel strengt tatt var dagens for min del.
Vis vedlegg 52750

Dårlige mobilbilder med lysrørsbelysning her, men slenger likevel med baksiden..
Vis vedlegg 52752
For et par! Er den nye Moseren like flott IRL som på bilder? For den ser rimelig bra ut :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Preben Lidi og FMS
For et par! Er den nye Moseren like flott IRL som på bilder? For den ser rimelig bra ut :)
Jeg synes den ser bedre ut IRL enn generelt på bilder. Dette var jo Pioneer-versjonen av HMC200, Endeavour Centre Seconds med samme verk, lansert samtidig, er den som holder meg våken om natta, spesielt i hvitt gull, funky blue skive og kudu-skinn. Dette er jo feil tråd, men drister meg til et miniatyrbilde (ikke min arm)..
IMG_1313.JPG