Dagens klokke

Er man harry blir det lite høne, så fra nå av blir det Sinn til eggehentingen.
9a431f66.png
 
16042011106.jpg

Beklager flaut dårlig bilde, men nokiaen nektet å fokusere på klokkene.

Nydelig vær i Oslo, etter en times søvn på takterrassen klarte jeg å overbevise samboern om et felles ws.

God påske!

Dust, du må jo velge Close-Up funksjonen. Funker hver gang!
Ikke dårlig utsikt du har forresten :)
 
Jeg prøvde! :( Om været byr seg blir det lunch på taket i morgen også, skal gjøre et bedre forsøk da. Til det positive får man et fint inntrykk av utsikten.
 
Her er dagens! Slitsom dag på jobb, da er det greit å slappe av i solen med en kald pils og glede seg til maten som skal på grillen snart :)

_MAT3075.jpg
 
Dagens påske shot

Poden og senior hadde 2 dykk idag. 28 grader i vannet, 30 grader i skyggen. Rødvin i glasset og surfing på internett som kveldsaktivitet. Hmmmmm, hva er vel som påskeferie?

Saturday.jpg


Frode.
 
Årets første flytur i nyrestaurert Piper Cub ble litt spontan, så jeg rakk ikke å tenke på å bytte klokke en gang..hehe. Så Seamasteren lekte Speedmaster i dag og ble med opp i luften :) Forøvrig en NYDELIG flytur i flott vær, i en av mine absolutte favorittfly :)

IMG_0120.jpg
 
Årets første flytur i nyrestaurert Piper Cub ble litt spontan, så jeg rakk ikke å tenke på å bytte klokke en gang..hehe. Så Seamasteren lekte Speedmaster i dag og ble med opp i luften :) Forøvrig en NYDELIG flytur i flott vær, i en av mine absolutte favorittfly :)

IMG_0120.jpg

Stilig bilde :D Men hva er en Piper Cub?. Vi snakker om et små-fly går jeg ut ifra? Men er det 1 eller 2 motorer. 2 seter eller 4 seter eller????

Frode.
 
Stilig bilde :D Men hva er en Piper Cub?. Vi snakker om et små-fly går jeg ut ifra? Men er det 1 eller 2 motorer. 2 seter eller 4 seter eller????

Frode.

Vi snakker en liten sak fra 1953, med to seter og 90hk motor, som kan lande og ta av på svært kort bane. Har skrittet opp sporene i en gressbane en gang, og jeg brukte 40m på å ta av :) Hysterisk morsomt fly med god utsikt til alle kanter grunnet generøse glassflater. Her er et par bilder av meg i Cub'en fra 2009

10424_1234070533144_1270613000_6862.jpg


6827_141918835735_724740735_2952003.jpg


9219_141140561775_557026775_3201998.jpg
 
Som fly-nerd og Omega-nerd blir jeg i dette øyeblikk fuktig i øyekroken... Rett og slett en vakker Piper (!!!!!), og nydelig SM! Perfekt kombo etter min mening :) (minner meg på at jeg må sette av dinarer til å fullføre flylappen min...)
 
Vi snakker en liten sak fra 1953, med to seter og 90hk motor, som kan lande og ta av på svært kort bane. Har skrittet opp sporene i en gressbane en gang, og jeg brukte 40m på å ta av :) Hysterisk morsomt fly med god utsikt til alle kanter grunnet generøse glassflater. Her er et par bilder av meg i Cub'en fra 2009

Du trenger ikke være flynerd for å sette pris på det der. Flott maskin! Prøver å slå i hjel litt tid på bybanen med mitt utsøkte mobilkamera:

SP_A0046.jpg
 
Som fly-nerd og Omega-nerd blir jeg i dette øyeblikk fuktig i øyekroken... Rett og slett en vakker Piper (!!!!!), og nydelig SM! Perfekt kombo etter min mening :) (minner meg på at jeg må sette av dinarer til å fullføre flylappen min...)

Flylappen er faktisk verdt å utsette et par klokkekjøp for ;)

Du får slenge over en PM hvis du befinner deg i Osloområdet, så skal jeg ta deg med på tur i Cub. Dette innom noen gressbaner og litt low-level sightseeing :D