Dagens klokke

5513 idag:
P3080032.jpg
 
Seamaster i dag. Første gang jeg har den på en lærrem og synes det ble ganske bra. Sikkert en del som mener at divere ikke passer på lær...

43119e70.jpg
 
Nydelig bilde, Hopalong! :D

Elsker det lille jeg har sett av stilen din. Du må begynne å poste outfit bilder! :D
Er det engelsk "on the country" stil det går i?

Det er vanskelig nok å fremstå som normal når man til stadighet tar bilder med klokkearmen foran motivet. Skulle jeg begynne å ta bilder av påkledning i tillegg ville nok de bekymrede blikk fra omgivelsene gått over til høflig retrett hver gang jeg var i nærheten. Men du har helt rett i at mye av garderoben går i kategorien britisk country clothing. :)
 
Det er vanskelig nok å fremstå som normal når man til stadighet tar bilder med klokkearmen foran motivet. Skulle jeg begynne å ta bilder av påkledning i tillegg ville nok de bekymrede blikk fra omgivelsene gått over til høflig retrett hver gang jeg var i nærheten....

Ho ho ho, jeg ser det for meg :D
Pene klokker har dere alle sammen!
 
Gratulerer, jeg har en litt skjult begeistring for disse klokkene, men jeg synes de fort blir litt "mye". MEN, det var absolutt ikke modellen du stilte opp med, hva er dia?
 
Gratulerer, jeg har en litt skjult begeistring for disse klokkene, men jeg synes de fort blir litt "mye". MEN, det var absolutt ikke modellen du stilte opp med, hva er dia?

Takk takk :)

Dia er 40mm. Ikke store karen med andre ord, men passer bra på min heller tynne wrist.
Enig med at mange av modellene er i overkant fancy/store/spesielle. Noe av grunnen til at jeg valgte en enkel og plain modell :)