Dagens klokke

Aaaahhhhhhh............ Den som venter på noe godt, og så videre ;) Etter nærmere et halvt år siden anskaffelse og tilsvarende lenge på service er dagen kommet! Min 145.022-71 ST Straight Writing er tilbake! Èn eiers ur med original kjøpskvittering, og så vidt meg bekjent urørt skive, visere og bezel. Videre bare en liten og forsiktig overflatisk "brushing" av kassen. Et såkalt "barnfind" som har ligget uforstyrret mange år i en skuff..........

God helg! :D

 
TGIF! :)

HA51Kpw.png
 
Aaaahhhhhhh............ Den som venter på noe godt, og så videre ;) Etter nærmere et halvt år siden anskaffelse og tilsvarende lenge på service er dagen kommet! Min 145.022-71 ST Straight Writing er tilbake! Èn eiers ur med original kjøpskvittering, og så vidt meg bekjent urørt skive, visere og bezel. Videre bare en liten og forsiktig overflatisk "brushing" av kassen. Et såkalt "barnfind" som har ligget uforstyrret mange år i en skuff..........

God helg! :D


Gratulerer med trygg landing!
 
  • Liker
Reaksjoner: Vestante
Begge har slarkete lenker, begge har lug holes, begge kan gå i lang tid uten at man må tenke på noe vedlikehold, begge går veldig nøyaktig, begge har sine bruksmerker og historier å fortelle.. Begge har sjarm og jeg liker de godt.
Når jeg skulle velge av de to klokkene som lå på nattbordet kunne man tro det skulle bli et enkelt valg. Jepp, i dag ble det Casioen, den som har vært med meg lengst :)

IMG_20150904_155014_zpsc7jzjitx.jpg