Dagens klokke

Den der er nydelig , å temmelig badass masjettknapper :)@Consigliere

Jeg hadde med meg denne til diverse urmakere i byen i dag, fikk prøvd Speedy Pro,Seamaster PO, Zenith El Primero, IWC Yacht Club, IWC Pilot og diverse andre flotte ur, men var meget fornøyd med å ta på Alpina'en igjen å gå ut døren uten å ha gjort noen handel :)

 
Redigert av en moderator:
Surfer litt på tidssonen på jobben når jeg kan!

dagens_zpssxhwvq7d.jpg
[/URL][/IMG]
 
OK, så jag hinner inte med en unboxing idag heller men vill endå dela med mig av det senaste nystillskottet.

En nyutgåva av Grand Seiko's 62GS (deras førsta automatiska klocka), som nu heter SBGR095 (catchy, I know...). Limiterad utgåva om 600 klockor, av vilka tydligen bara 3 kommer till Skandinavien, eller två då antar jag eftersom jag køpt en av dem. Lite mindre (37.6 mm) æn vad jag er van vid, men just med denna klocka tycker jag det funkar bra.

Då jag aldrig får till någon unboxing kanske jag kan få till en mini-review så småningom istællet...


Grattis!
 
Ikke så fancy som alle andre klokker her inne. Men siden to stk automatikk ur er på vei mot Larkollen i posten så får dere være overbærende med bilde av ett quarts ur denne gangen. Synes det er pent fordet jeg :mrgreen:
2b0ec3921c425f324dbd82a7c30ec351_zpszib6yllw.jpg
 
Dagens nyankomne. Kjøpt på auksjon. Omega De Ville 18k gull. Første vintage-ur for meg. Fulgte med original rem fra Omega i grei stand, men synes den ble mye finere på NATO med gulldetaljer fra TS-butikken.