Dagens klokke

Lager hull i bakken ved Aker Brygge. Her skal vi ned 6,5 meter under havoverflaten. Viktig med dykkerklokke! :D

 
God helg. Kjør på. :)

11142399_366150676928621_1534239500_n.jpg
 
Ganske langt fravær her, beklager det - kan forsikre om at jeg har hatt mine grunner. Når det endelig roer seg for denne gang, passer det perfekt med en pils og en ny reim - hvert fall de 15 minuttene jeg har til svigers kommer på overnattingsbesøk for helgen.... :p

 
Klokken er godt over femti år gammel, har ligger i boksen en tid, men tikket igang ved første rist i morges. Bilen er over tretti, har stått stille siden november, men startet idet jeg vred om tenningen. Jeg er førtifem og har problemer med å knytte slips uten å ha fått i meg to kopper kaffe først.

 
Klokken er godt over femti år gammel, har ligger i boksen en tid, men tikket igang ved første rist i morges. Bilen er over tretti, har stått stille siden november, men startet idet jeg vred om tenningen. Jeg er førtifem og har problemer med å knytte slips uten å ha fått i meg to kopper kaffe først.


Slapp av, jeg er 37 og trenger 10 kopper kaffe før kl 10, og bruker ikke engang slips ;)