Dagens klokke

Omega Constellation fra 60-tallet, hentet etter full service hos urmaker i går.
omega_const.jpg
 
.......etter en helvetes uke med flytting og stress på jobben er det endelig
på tide og ta frem et par ting som senker pulsen noen hakk. God helg til alle
TS`ere!

IMG_3294.jpg
 
Straks klar for gåtur inn til sentrum - på planen er det innkjøp av farsdagsgave, kaffedrikking og avislesing.

IMG_9324.jpg
 
Flott Explorer Frodo. Jonny har jo en slik til salgs.. Hmmmm ;)
Nydelig gråfarge på DJ'en Henrik.
Ikke uventet dagens;
tudor1311.jpg
 
God morgen, folkens! Her er det lang og god frokost med kaffe, aviser og Tidssonen. Laptopen min har sviktet meg, så her sitter jeg på den vakres Macbook, det eneste Apple-produktet jeg har sans for.

Fremdeles nyforelsket med Speedy!
IMAG0359.jpg
 
Gårsdagens klokkekjøp. :D

CIMG0798.jpg


Det ligger et bilde til i tråden min + et par nye bilder av Omegaen min som fikk seg en gratis polering.
 
Gårsdagens klokkekjøp. :D



Det ligger et bilde til i tråden min + et par nye bilder av Omegaen min som fikk seg en gratis polering.

Gratulerer! Den er helt nydelig! Holdt på å kjøpe maken. Nå ble jeg litt misunnelig. Er det 40mm versjonen?:D
 
Flott Explorer Frodo. Jonny har jo en slik til salgs.. Hmmmm ;)
Nydelig gråfarge på DJ'en Henrik.
Ikke uventet dagens;

Takk, Ivar! Den blir ofte brukt. Faktisk en av urene mine som får mest wt.
Et tidløst design og uslitelig kvalitet. Så om du tenker på å kjøpe en, får du min varmeste støtte. Du blir garantert fornøyd.:cool:

Kompliment tilbake til deg, forresten, for din vakre Tudor!:cool:
 
Gratulerer! Den er helt nydelig! Holdt på å kjøpe maken. Nå ble jeg litt misunnelig. Er det 40mm versjonen?:D

Takk. Nei, det er 35 mm. Jeg har verdens smaleste håndledd så det hadde blitt veldig flash med en på 40 mm. 35 mm passer perfekt på min arm. Den virker større pga de små gullfargede "tallene".