Dagens klokke

Etter en langhelg i London var det godt å komme hjem til "gamlingen"

54ca02b8-eb12-e946.jpg

Nydelig! Kan eg få spørre om kor du har kjøpt den zuluen?
 
Ny klokke på armen idag, Stowa Flieger. Har alltid vært nysgjerrig på denne klokka, men grunnet sine 40 mm og lang ventetid har jeg ikke kjøpt. Men da denne kunne leveres omgående fra Stowa slo jeg til! Hadde egentlig mest lyst på blå visere med dato og "pilotkrone" men synes denne er ren og pen med sorte visere uten dato:) Virker heller ikke for liten tross 40mm for en pilot klokke. Forøvrig kan Stowa anbefales, effektiv kundeservice og godt førsteinntrykk av kvaliteten på klokka.

1be4a105.jpg
 
Longines Legend Diver.
Valget i dag stod mellom denne og JlC Master Compressor. Longinesen føltes rett og slett veldig riktig!:D

12aadad9.jpg
 
I kveld har "frankenmonsteret" vært med "Far" på skytebanen, både klokka og pistolerosen gikk helt riktig gitt hehe.
Seikoen er jo litt "Tacticool" og det er jo midt i blinken for taktisk/praktisk skyting ;)
Vet ikke hva som blendet mest, lumen på klokka, eller munningsblesten fra kompen.

DSC01890.jpg

Denne combo'en har jeg sansen for! Da jeg stort sett skyter "i tjeneste", har jeg dessverre ikke en slik tunet sak som deg..;) Bruker en P226.....og gjerne Frankenmonsteret.