Dagens klokke

Hva denne kreasjonen borte ved skranken til British Airways skal forestille vet ikke helt:confused:
GEc77dx.png

Enkel moralprek: dersom du tenker med pik#%n, kan det hende du får deg en knekk...

På jobben definerer vi alt som er høyere/lengre enn bredden som en fallos. Feks kaffekannen: "Sender du den fallosen?" Riktig nok gjelder dette bare en fraksjon av de ansatte.
 
Da jeg kom på jobb i morges, hadde jeg glemt å ta med klokke (sykler med den i sekken)!

Så et par timer måtte denne sitte på håndleddet (jeg har den på kontoret for å høre timesignalet slik at jeg kan slå på nyhetene hver hele time - I know: :cool:COOL!).
2015-01-07%2009.31.50_zpsy713dzyn.jpg


Men så måtte jeg ta en sjefsavgjørelse. Jeg kunne ikke være bekjent av å gå rundt med broren til en terroristklokke, og dermed fikk jeg meg en time ekstra på sykkelsetet i dag. To fluer i en smekk!
2015-01-07%2011.11.24_zpsldul6rrs.jpg



Nå er det ro i sjelen, og jeg får kanskje jobbet litt.

Ha en fisefin dag!

Todda
@Todda Jeg mener dette på best mulig måte, men denne posten kunne kvalifisert til "De andre er verre"-tråden på ethvert annet forum enn TS :)

Flott klokke, forresten!
 
Redigert av en moderator:
@Todda Jeg mener dette på best mulig måte, men denne posten kunne kvalifisert til "De andre er verre"-tråden på ethvert annet forum enn TS :)

Flott klokke, forresten!

Takk @reim

Når sant skal sies, var grunnen til at jeg følte jeg måtte sykle hjem og hente klokka, mest at den lå fremme siden den egentlig skulle i sekken, og altså ikke var trygt innelåst. Jeg så for meg hvordan den ble servert på et fat til en innbruddstyv ;)

Todda
 
Redigert av en moderator:
Hehe.. Takk for tilbakemeldingene :cool: Nå har jeg sendt en forespørsel til Tidemann på gummi-rem, så det kan fort være at den blir :mrgreen:
 
Prøver en SD4K i dag - og jeg skjønner nå at det å lese om klokker på internett om "hvor stor, topptung og sitter høyt på hånda" er beskrivelser jeg trodde stemte - for meg - men nei, den sitter søren meg perfekt og lavt. :)

Og den lille ekstra hevede safirglasset med den matte skiven er et flott designtrekk. Me like.

10903327_1382292545407800_1778863017_n.jpg
 
Tilbake fra en uke på utlån og det første jeg gjør er å smelle den i en dørkarm og lagde relativt stygge riper i zaratsu finishen på oversiden av kl 12 :(
(unngikk å ta med det i bildet)

 
Hjemme med syk småjente.... Rutinerte småbarnsforeldre vet hva slags tv-program vesla koser seg med.

 
Redigert: