Dagens klokke

god lørdag

FC lørdag
image_zpse723d597.jpg
 
Tilbake fra service, så denne blir brukt en del nå om dagen:

FAlX78Q.jpg


Heuer Autavia, cal. 12 (1970)

Her vil jeg reklamere litt for Erik Sutterud på Bjølsen (@Arcticboy). Fantastisk jobb. Han har fått utvidet staben med en dørgende flink urmaker som heter Simen. Anbefales.

Simen sa at cal. 12 var det kuleste verket han hadde skrudd på. Så her er det bare å kjøpe gamle automatiske kronografer folkens! :)

Fantastisk å høre en urmaker som syns det er kult å skru på en gammel Chronograf, høres ut som han brenner for det han jobber med. De fleste urmakere blir dessverre skremt når man kommer med sånne skjøre,skjønne urverk:)
 
Lørdagsfest

Nå er det lørdag og jeg har fått besøk av en " svenske". Dagens whisky er Glenrothes Robur Reserve.

 
Redigert:
Fantastisk å høre en urmaker som syns det er kult å skru på en gammel Chronograf, høres ut som han brenner for det han jobber med. De fleste urmakere blir dessverre skremt når man kommer med sånne skjøre,skjønne urverk:)
@preben Lidl@SpaceCowboy Han tok en overhaling på min IWC cal. 88 også. Veldig fornøyd. Snakket med ham på Vulcain presentasjon senere, hyggelig at han trives med å skru på gamle ur. Fint at @Arcticboy utvider og tar inn forsterkninger.
 
Redigert av en moderator: