Dagens klokke

Så videoen av denne. Artig med den tellefunksjonen. Bruker du den tellefunksjonen til noe spesielt - eller bare liker du designet på GO'n generelt sett? :)

Tellefunksjonen er vel genial når man skal koke egg, steke pizza, spinning på sykkel etc.
Men dessverre så er den ikke min. Men fikk en grunding introduksjon av Lars Christian Tidemann på dette mesterverket.
Prisen gjør at jeg heller dessverre hadde valgt noe fra ALS, tror jeg.
 
Tellefunksjonen er vel genial når man skal koke egg, steke pizza, spinning på sykkel etc.
Men dessverre så er den ikke min. Men fikk en grunding introduksjon av Lars Christian Tidemann på dette mesterverket.
Prisen gjør at jeg heller dessverre hadde valgt noe fra ALS, tror jeg.

Ah I see. Merk at tellefunksjonen er manuell - ikke automatisk (må trykke knappene på venstre side for å manuelt justere den ett trinn / tall av gangen. - så kanskje man kan bruke den som telleverk hvis man er heisfører, telle antall pipes offshore pr. time, antall ganger noen sier "jaha" i et møte, etc. Ser mao. ikke den store praktiske bruken med manuelt telleverk, men pen var GO'n.
 
Min datter på 16 mnd sin første klokke!
81C7B1DE-D6D6-4918-BC01-B0FF1AA71985_zpseoojh2ga.jpg
 
En liten time nå så er klart for bøssebæring. Årets innsamling går til vannprosjekter i dertil egnede områder. Gi så det svir, vann og sanitær er verdens største problem i dag, større enn mat, og det påstås fra forståsegpåere at vann i fremtiden vil bli verdens mest verdifulle handelsvare.
Da er det greit å gå rundt her i regnet og kun bekymre seg for om man holder varmen inne og regnet ute.

 
Redigert:
"haters gonna hate"



Jeg tar sjansen på et bilde,selv om det er mange motstandere her inne for dette merket!

Ha en god søndag alle sammen!:)