Dagens klokke



GSD sin crazy horse 2 med børstet/polert spenne :)

I dag er den nokså sjeldne MM20 med ETA 6497 fra RXW (Ken Trading) på armen. Virkelig høy finish og kvalitet på denne ;)

 
Kontorbeater i svart-hvitt... Liker egentlig denne bedre og bedre... (Og ja, det er stort sett det jeg sier før ting blir flippet... :D )

15280221459_cf5263a31e_z.jpg
 


Ikke på hånden, men close enough. Min helt nye Sarb065 Cocktail time :)

Satt på ny skinnrem, og nå ser den ut som en million kroner. Utrolig mye klokke for pengene, og utrolig lekker IMO.
 
Jeg har et par (tre egentlig) quartzer. To bruker jeg en sjelden gang iblant, litt fordi de virker så triste der de ligger i klokkeboksen, denne tar jeg ofte på på kvelden etter jobb. Digger den stort! Det skal en quartz til inn i boksen snart, må bare spare litt først.

15448126546_8992ed812f_b.jpg



PS: to og et halvt minutt for sen siden jeg kjøpte den i juni. Termokompensert ftw :D
 
Redigert:
Jeg har et par (tre egentlig) quartzer. To bruker jeg en sjelden gang iblant, litt fordi de virker så triste der de ligger i klokkeboksen, denne tar jeg ofte på på kvelden etter jobb. Digger den stort! Det skal en quartz til inn i boksen snart, må bare spare litt først.

15448126546_8992ed812f_b.jpg



PS: to og et halvt minutt for sen siden jeg kjøpte den i juni. Termokompensert ftw :D

Du får kjøpe min så har du noe og stille etter :p
 
Dugnad og vask av taklamper i barnehagen. Ble Speedmaster Day Date, som det vel kan diskuteres var riktig ur for jobben. Men den stod i stil til den hvite kontorskjorten siden jeg ikke rakk hjem for å skifte, og begge deler foranlediget et par kommentarer fra de øvrige fremmøtte som var mer passende antrukket for jobben.