Dagens klokke

Mitt nye prosjekt er å forsøke å bevise at Datejust II passer til alt.
Første forsøk: sliten t-skjorte hettejakke og knelange shorts.

IMG_0533.jpg

Og så jeg som etterspurte wristshot i en annen tråd ;) Ser bra ut, anhostma! Litt bling, på en avslappet måte.

Lekre ur Anders og Frodo! Som nybakt medlem i rolexasylet ser jeg på urene deres med fornyet glede.

Tidssonemedlemmer: Dere får nesten si ifra når dere blir lei datejusten. jeg blir nemlig ikke lei og kan fortsette å poste bilder i det uendelige :p:p

Dagens26juli.jpg

Her er det noen som heller ikke er lei.
fokusereblikket2.jpg

fokusereblikket3.jpg

Etter fem uker i livet har vi venta på at jentungen skal begynne å fokusere blikket. Foreløpig har ingen visuelle stimuli virket. Helt til far tok fram Datejusten :cool: Det er jenta si det!

Lekre ur Anders og Frodo! Som nybakt medlem i rolexasylet ser jeg på urene deres med fornyet glede.

Tidssonemedlemmer: Dere får nesten si ifra når dere blir lei datejusten. jeg blir nemlig ikke lei og kan fortsette å poste bilder i det uendelige :p:p

Dagens26juli.jpg

Her er det noen som heller ikke er lei.
fokusereblikket2.jpg

fokusereblikket3.jpg

Etter fem uker i livet har vi venta på at jentungen skal begynne å fokusere blikket. Foreløpig har ingen visuelle stimuli virket. Helt til far tok fram Datejusten :cool: Det er jenta si det!

Skal tidlig krøkes......Lekker DJ, jeg blir i hvertfall ikke lei.:D

[QUOTE/]=
img2682h.jpg
[/QUOTE]

Absolutt vakkert, ja!

Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt det? Vurderer selv en annen Orient.

Lekkert ur :D
Hva er modellbenevnelsen på denne ?
Har selv en som ligner veldig: WZ0081EL

CFD0E002W heter den. Kjøpt på Ebay:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200500213390

Denne modellen har dessverre ikke safirglass og sannsynligvis heller ikke AR-coating. Jeg vurderer selv å bytte ut til en litt dyrere modell med safir når den kommer for salg:

http://www.watches88.com/pd-orient-classic-automatic-power-reserve-sapphire-collection-cfd0f004w.cfm

Det har vært mye snakk om Nato i det siste, så ble inspirert til å hente fram denne. Plexi er sexi :D

IMG_20100727_094622.jpg