Dagens klokke

Hamilton
5036018407_fb1ed163e4_o.jpg
 
Ollech & Wajs i dag

L1010709.jpg


Fordelen med kveldsvakt er at jeg ikke behøver å stresse om morgenen. Tur med hunden, fotografering av klokker og natur, brunch, radio og surfing på nettet...
Ulempen er at jeg må jobbe til kl: 22:00 :(, men har fri i morgen :)
 
To glade TS medlemmer har vært ute å dykket i dag, fangsten ble 15 kamskjell og 3 krabber. Krabbene fikk leve videre, mens kamskjellene måtte bøte med livet og serveres til middag i kveld :D:D:D

På hånden vises 2 x Suunto D6 Dykkecomputere....

5038667475_8a53f46799_b.jpg


5039273630_8962df63e7_b.jpg
 
Litt sent, men dog...

60ac74b9.jpg

Bare litt nysgjerrig siden jeg ikke har sett denne in "RL"..stiller du alarmen med den lille skiven (hvite) og så er det sekundviser jeg ser med stor rød pil ? Kan man få denne med GMT versjon også ? i tillegg til alramen altså ? Jeg har Dualmatic'en så jeg vet den fåes med bare GMT..

GOD HELG
 
Bare litt nysgjerrig siden jeg ikke har sett denne in "RL"..stiller du alarmen med den lille skiven (hvite) og så er det sekundviser jeg ser med stor rød pil ? Kan man få denne med GMT versjon også ? i tillegg til alramen altså ? Jeg har Dualmatic'en så jeg vet den fåes med bare GMT..

GOD HELG

Hei!

Den lille hvite skiven stilles ved å trekke ut kl 2 kronen. Det setter alarmtidspunktet. Selve bjellen trekkes opp med samme kronen helt inne. Kronen kl 11 stiller den indre bezelen.
Viseren med rød pil er sekundviseren.

Memovox kan fåes i mange varianter, bl.a. Master Memovox International og Master Compressor Extreme World Alarm, som begge har GMT funksjon i tillegg til alarm. Den førstnevnte er den peneste nest etter den jeg har. Master Compressor Memovox produseres desverre ikke lenger og det er synd!

God helg!
 
Tusen takk for "klarifiseringer"..flott klokke. Jeg e rutrolig glad i designet og brukte nesten et år på å skaffe min MC Dualmatic som heller ikke lages mer (gammel utgave self..)