Dagens klokke

xZTkvQ8.jpg


Dagens fra Holmen Fjord Hotell. Litt for varm dag kombinert med en god svømmetur gjør at denne sommer-beateren har forlatt skinn for nå.
 
Redigert:
Seventies

Jeg må legge ved to i dagens. Kom med ekspress over natt i morges. Nydelig klokke. og veldig skiftende farge på skiva alt etter lyset. Er det en keeper? Vi får se. Jeg er jo ute etter en Grand Seiko SBGA011 - Snowflake. Men GOen er jo dritlekker og en klokke jeg har likt siden den kom. Og så fikk jeg prøve den på flyplassen i Frankfurt i forrige uke. Utrolig komfortabel rundt håndleddet med mikrojustering og geniale leddfester.

Inne:
2014-07-23091457lite_zpsa928e430.jpg


Ute i sola:
2014-07-23095808-lite_zps133906cd.jpg


Todda
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann


Da jeg ikke har tilgang til mine andre klokker blir det denne igjen. Den ble ferieklokke i år. Greit nok med en 56 år gammel sak.
 
Dette bildet er langt unna dagens, men legger det ut likevel. Tatt ombord på kystvaktskipet Andenes, på vei hjem fra OP Recsyr i middelhavet. Å få lov til å gjøre noe så meningsfullt i førstegangstjenesten er jeg takknemlig for, og den klokken var med hele veien. Blitt en del riper og merker, men dette blir klokken jeg aldri selger.

IMG_1437_zps81a9f691.jpg