Dagens klokke

ScreenHunter_83Apr241446_zps1d256800.jpg

ScreenHunter_95Apr241456_zps926a4827.jpg

ScreenHunter_92Apr241455_zpsf281863b.jpg

ScreenHunter_93Apr241455_zps525d5fab.jpg

ScreenHunter_90Apr241451_zps8a2f14c2.jpg


@Edzilla :)
 
Redigert av en moderator:
Ett til, for å bevise at jeg ikke alltid er på kontoret eller i bilen :eek:


Vestre Muralmenning hvis jeg ikke tar helt feil?
Lenge siden en utflyttet Bergenser reiste østover men jeg fikk umiddelbare assosiasjoner.
Ikke si jeg tar helt feil og du er i Stockholm eller noe sånt......
 
Ny dobbeltdagens, hentet denne fra litt TLC hos Lervik, bestefars gamle Seamaster! Quartz så remmen øker vel verdien dramatisk, men affeksjon er hva det er. Synes den var ganske så tøff faktisk :)

uIj1piN.png


EMjYNv4.png
 
Bildet er fra tidligere i dag, men hadde ikke tid til å surre rundt med TS på jobb, serru'. Dagens:
Z39xToK.jpg
hadde egentlig tenkt å ha skx007-en jeg satt på hvit rem i går. Men etter å ha byttet rem på den, måtte jeg sette meg ned og gå over denne lille saken med Polywatch. I påsken prøvde jeg nemlig å gå halvveis baklengs samtidig som jeg avsluttet en samtale, og det ble litt for mye på en gang, Jeg la nemlig ikke merke til betongsøylen som snek seg innpå meg bakfra og plutselig angrep og ripet opp plexiglasset uten at jeg hadde gjort den noe som helst. Uhøflig. Uansett, jeg er godt fornøyd med resultatet. Slik så den nemlig ut før:
Qla28Jw.jpg


Det er fortsatt en liten dump ved ca 25 min på minuttelleren. Det synes så dårlig at jeg antakelig lar den være, med mindre det er veldig grunt og enkelt å fjerne.