Send en mail til NURK-sjef Dag Braanaas på braanaas alfakrøll gmail dått kåm og be om å bli satt på NURK-lista, da får du mail om når og hvor i god tid før det smeller. Ta deg en tur en dag, det er hyggelig, uformelt og sosialt og jeg vet om mange som gjerne vil tafse litt på Milsuben dinDere NURK gutter må gi litt lenger varsel. Hadde skikkelig lyst til å være med i går, men med tre små kreves litt planlegging...
Send en mail til NURK-sjef Dag Braanaas på braanaas alfakrøll gmail dått kåm og be om å bli satt på NURK-lista, da får du mail om når og hvor i god tid før det smeller. Ta deg en tur en dag, det er hyggelig, uformelt og sosialt og jeg vet om mange som gjerne vil tafse litt på Milsuben din
Det er av og til foredrag eller spesielle aktiviteter, og det er ofte litt småtteri til salgs. Og det er helt all right å glo hverandre på håndleddene, og ingen grunn til å bli overrasket om noen plutselig napper litt i uret ditt.....
Jeg har sagt det flere ganger tidligere - den klokken er det peneste jeg har sett fra Breitling noengang.
5513 og Natorem i kenguruskinn på mitt håndledd idag:
![]()