Dagens klokke

6738EDBA-6E11-47FE-A0F4-2ED2B66DFC73_zpsplrvzkpw.jpg
 
Sliter fortsatt med sol og nesten skyfri himmel i dag. :mrgreen: Og, i morgen skal det visstnok ikke bli noe anderledes. Crap.

rolex-1_zpse7676a4c.jpg
 
Greit med en joggetur etter syv timer i bil med barn i baksetet - selv om været ikke matcher det der @TomB holder seg :) Nydelig diver, forresten!

 
Redigert av en moderator:
Elsker PEPSI. :) Så, da ble Polaren pakket ned og Pepsien åpnet. Psssiii. Hvem trenger glassplate når man har nypolert og trafikkstøvete bil som underlag.

pepsi-1_zps57817519.jpg


pepsi2-1_zps2e0191d1.jpg


pepsi3-1_zps5b0fa7ff.jpg
 
Redigert:
Ut i fra bildeskarpheten skulle man tro joggeturen hadde vart i 7 timer...og hjertet til Callahen hoppet hit og dit. Sikkert bare barna som får han i en slik skjelvende tilstand - eller kona da, seff. :)
 
Siste tur over Atlanteren resulterte i en Autodromo Prototipo med et Seiko Meca-quartzverk. Et slags hybridverk som blant annet gjør at kronografen oppfører seg som om den skulle vært mekanisk. Kjøpte den direkte av Bradley Price, som er eier og designer hos Autodromo. Han tok seg en tur inn fra Brooklyn for personlig overlevering på hotellet. Et artig minne rundt klokkekjøpet. Legger ved link til Hodinkee's review for den som måtte være interessert.

Jeg kunne med fordel ha tørket støvet av klokken. Fotografering i direkte sollys er ikke smart.


 
Heihei! Har nå etter mange timer med lesing på dette forumet endelig fått laget meg bruker! :)
Vil ønske alle en god påske, å legger ved noen bilder av min dagens klokke! :)



 
Redigert:
Elsker PEPSI. :) Så, da ble Polaren pakket ned og Pepsien åpnet. Psssiii. Hvem trenger glassplate når man har nypolert og trafikkstøvete bil som underlag.

pepsi-1_zps57817519.jpg


pepsi2-1_zps2e0191d1.jpg


pepsi3-1_zps5b0fa7ff.jpg

@Loevhagen: fryktelig flotte bilder!!! Og klokke da:) En smule bedre kamera enn på min halvknuste Ericsson Experia Ray fra 1812.
 
Redigert av en moderator: