Dagens klokke

I kveld ble PAM'en med på trening for første gang. Var litt nervøs, så jeg gjorde som Tom Cruise og satte på kassebeskytteren - ingen klokkeinteresserte på mitt treningsstudio for å si det sånn, så de trodde sikkert det var en eller annen Police-klokke de som la merke til den i det hele tatt :)

0524352F-0728-4B33-865D-CF5051322647_zpsidwduhp6.jpg
 
Denne ble med på treningsøkten min i dag :)

D46F5BF4-62D8-4BA7-95C5-507EB47704C2_zpsyhdr3y4b.jpg


Dette var det beste jeg klarte å få til med en Iphone og mørkt og grått ute. Men det er altså en 3570.50
 
Redigert:
Pen PAM, men å bruke den med plastbeskyttelsen er ganske dustete,- IMHO! :(

Er det meningen at denne noen gang skal brukes??
Jeg trodde at denne bare var der for å beskytte uret under transport, kan jo hende skrutrekker eller ekstra rem, slår borti uret under transportørens milde behandling.

Enig med Brio her, en "toolwatch" som Pam må tørres og brukes nettopp som dette.
 
Bedre med en forbigående dustete PAM enn en permanent knust en :p


Uten direkte sammenligning forøvrig, men jeg kom plutselig på innlegget over (hittil) alle innlegg, som en nykommer Paneristi for noen år tilbake hadde lagt inn på forumet til Paneristi.com - The Unofficial Resource For Officine Panerai.

"Hi guys!
I've just bought me a PAM25. It's the titanium one. Can I dive and swim in saltwater with it?"


Det var da jeg tenkte,- hva skulle nå han egentlig med en PAM...... :confused:
 
Uten direkte sammenligning forøvrig, men jeg kom plutselig på innlegget over (hittil) alle innlegg, som en nykommer Paneristi for noen år tilbake hadde lagt inn på forumet til Paneristi.com - The Unofficial Resource For Officine Panerai.

"Hi guys!
I've just bought me a PAM25. It's the titanium one. Can I dive and swim in saltwater with it?"


Det var da jeg tenkte,- hva skulle nå han egentlig med en PAM...... :confused:


Hehe, alle har vi vært nybegynnere en gang - PS: "Paneristi" er den italienske flertallsformen av "Panerista". Io sono un panerista, ma loro sono paneristi :)
 
Redigert: