Dagens klokke

Twotone og blå skive føles riktig i morgensolen..
null_zps45ce90b4.jpg

Merkelig hvordan bachelorskriving får alt annet til å bli ubeskrivelig fascinerende. Har i dag observert buekorps fra vinduet med stor iver, vasket arbeidsrommet og sortert bokhyllen i alfabetisk orden (før jeg sorterte det etter tema). Motivasjon hvor er du?

image.jpg

I dag er det den nye (gamle) Omega Seamaster 30 fra 1963 som får hedersplassen :)
Denne har en skive jeg aldri har sett tidligere, å litt unikt er aldri å forakte ;)

Tror ikke jeg selger denne allikevel :eek:

8709450873_c4997694f3_z.jpg

8709485623_f31e0186d6_z.jpg

Nei herregud så flaut... Har ikke brukt klokken på en god stund, og det var jo bare 30 dager i april. Jaja.. Bildene er tatt idag. Skal fikse datoen pronto. Dette er uakseptabelt!

Redigert:
Merkelig hvordan bachelorskriving får alt annet til å bli ubeskrivelig fascinerende. Har i dag observert buekorps fra vinduet med stor iver, vasket arbeidsrommet og sortert bokhyllen i alfabetisk orden (før jeg sorterte det etter tema). Motivasjon hvor er du?
Oppsøk lege! Dette er et KLART sykdomstegn SELV under oppgaveskriving. Takk for tipset om å rydde i bokhyllen, forresten, jeg ligger bare femten hundre ord bak denne ukens mål...

Oppsøk lege! Dette er et KLART sykdomstegn SELV under oppgaveskriving. Takk for tipset om å rydde i bokhyllen, forresten, jeg ligger bare femten hundre ord bak denne ukens mål...

Føler ukemålene ble forlatt for flere uker siden her i huset, den klassiske skippertaksmodellen blir nok tatt i bruk over de neste ukene.. Men på temaet buekorps, det tok bare 8 år som bergensbeboer før jeg endelig knakk koden og fant gleden i det hele. Fra nå av skal jeg smile hver gang de vekker meg tidlig på en søndag (kontra bannskap og ukvemsord fra vinduet)