Dagens klokke

...idag ble det pam'en...

Skal på tur så da blir det Panerai'en siden det er litt vått idag...

c8174f71.jpg


:)
 
Har vært litt skeptisk til å sette nato på Steelfishen min, men etter jeg så dette bildet var det ikke noe tvil.

Superocean steelfish på blå nato. Har hatt gummiremmen på alt for lenge :)

Fantastisk :) ja nato gjør seg ikke bare bra på rolex og omega, nyydelig på breitling. Får frem størrelsen på kassen, og den er jo lekker i seg selv ;)

Benytter anledningen til å legge ut litt fler bilder, da det første var av dårlig kvalitet :
P8240262.jpg


P8240261.jpg


P8240260.jpg


P8240258.jpg


P8240256.jpg


Ha en fin dag alle sammen :)
 
I dag ble det Explorer.
For de som har vurdert dette uret, men som er skeptiske til størrelsen; don't be!
Jeg har noen tømmerstokker av noen håndledd, men den er perfekt! Føles vesentlig større en Datejusten min, selv om de er like store.

44691_460353265732_663175732_6908787_6959676_n.jpg
 
Seiko SKX007 Mod i dag. Skal få stilt klokken:oops:
010-1.jpg


011-1.jpg


012.jpg


Meget fornøyd med kvalitetsfølelse og finish på denne!
 
Tøff blåfarge på viser og chapter ring! Meget vellykket mod :D Yobokies? Hva slags lenke er det der?

Takk for det. Modifisert av Yobokies (Seikoboy) ja.
Var faktisk da jeg bladde gjennom noen gamle tråder her en dag jeg så bilder av din og bestemte meg for at jeg også måtte få meg en moddet 007:)
Jeg gikk for safirglass både foran og bak.

Lenken er en jeg bestilte fra ebay da jeg ikke var spesielt fornøyd med utseendet på den medfølgende gummiremmen. Lenken er imidlertid av svært mager kvalitet. Har bestilt et par zuluer og en ny super oysterlenke i dag. :cool:
 
Kjempetøff, Rovers! Merker at jeg får litt fot av den der. Må snart få tilfredstilt den moddet-007-kløen jeg også! :)