Dagens klokke

Blir å ta med daily-beateren ut i garasjen for å legge om dekk!

IUpYlxH.jpg
 
Har blitt lite dagens på meg i det siste. Bildene fra HTC lignet ikke grisen, men nå har jeg fått meg en Samsung et-eller-annet og da ble det iallfall litt bedre.

Merkelig hvordan godfølelsen - ja, godfølelsen - kommer med OM. Har brukt Explorer som beater i flere måneder og denne har ikke sett dagslys siden i sommer. Nå blir det andre boller. Sommerklokke blir vinterklokke.

Explorer; go home and vogg!


 
Har blitt lite dagens på meg i det siste. Bildene fra HTC lignet ikke grisen, men nå har jeg fått meg en Samsung et-eller-annet og da ble det iallfall litt bedre.

Merkelig hvordan godfølelsen - ja, godfølelsen - kommer med OM. Har brukt Explorer som beater i flere måneder og denne har ikke sett dagslys siden i sommer. Nå blir det andre boller. Sommerklokke blir vinterklokke.

Explorer; go home and vogg!



Første gang jeg egentlig synes Monsteret er noe særlig. Den lenken gjorde seg på den. Takk @Minuteman! ;)
 
Redigert av en moderator:
Dagens klokke, litt forsinket. Hatt denne siden i sommer, og er svært godt fornøyd.
vET6pSD.jpg

"Din urmaker låner deg klokken - ETTER SALG -" Etter salg der betyr egentlig "Service etter salg".
Ser ut som en klokka som var lånet av urmakeren før i tiden når mann sin LIP gikk på service;) Kult!
Da var mann aldri uten klokke: Akkurat som en lånebil hvis din er på reparasjon i garasjen egentlig...
 
"Din urmaker låner deg klokken - ETTER SALG -" Etter salg der betyr egentlig "Service etter salg".
Ser ut som en klokka som var lånet av urmakeren før i tiden når mann sin LIP gikk på service;) Kult!
Da var mann aldri uten klokke: Akkurat som en lånebil hvis din er på reparasjon i garasjen egentlig...

Helt riktig! LIP hadde disse klokkene som låneklokker tidlig på 1960-tallet. Da var de ikke til salgs, men orginaler finnes i dag på internett såvidt jeg vet. Dette er derimot en av 145 nyproduksjoner i forbindelse med LIPs 145-årsjubileum i fjor.

Dette er min andre klokke, og ble kjøpt for bruk til de anledninger jeg ikke tør å gå med min ellers allsidige 16610.
Da trengte jeg en billig quartz-klokke, og hva passet vel da bedre enn en klokke som er ment som en midlertidig erstatning?