Dagens klokke

Måtte lufte Shark Diveren i dag.
IMG_20131209_074804_zps6e123969.jpg

Sett meg på listen, hvis du noen gang skal kvitte deg med denne. Den er bare dødsfet!
 
Er de fire hullene øverst "høytaler" ?

Stemmer det:mrgreen: mulig det er flere årganger med møkk i dem for kan så vidt høre alarmen, i tillegg så ser jeg at den nok trenger et nytt batteri, da dette må holdes opp mot en eller annen lyskilde for å vise tiden ...(holder merkelig nok med ett sekund under skrivebordslampen) Så, skal se hva Arcticboy kan trylle frem av batterier fra skattekammeret på Bjølsen;)
 
Stemmer det:mrgreen: mulig det er flere årganger med møkk i dem for kan så vidt høre alarmen, i tillegg så ser jeg at den nok trenger et nytt batteri, da dette må holdes opp mot en eller annen lyskilde for å vise tiden ...(holder merkelig nok med ett sekund under skrivebordslampen) Så, skal se hva Arcticboy kan trylle frem av batterier fra skattekammeret på Bjølsen;)

Er det et lite lokk til batteriet, eller må hele lokket av? Kjøpte en lignende Seiko på loppis, ut ifra serienummer er den fra 1978:)
 
Er det et lite lokk til batteriet, eller må hele lokket av? Kjøpte en lignende Seiko på loppis, ut ifra serienummer er den fra 1978:)

@MINUTE_REPEATER Nei, vanlig skrulokk, så heila skiden må av. Og er jo et av disse hærsens kondensatorbatteriene (heter det ikke det?) så ikke akkurat bare å kjøpe på biltema:D
Hvor fant du oversikt ove serienr og årstall da?
 
Redigert av en moderator:
@MINUTE_REPEATER Nei, vanlig skrulokk, så heila skiden må av. Og er jo et av disse hærsens kondensatorbatteriene (heter det ikke det?) så ikke akkurat bare å kjøpe på biltema:D
Hvor fant du oversikt ove serienr og årstall da?

Pussig at du skulle si Biltema, det handlet jeg batteri til min;) Men den har et lite lokk bare til batteriet som åpnes med en mynt. Serienr/årsmodell fant jeg med Google. Skulle gjerne ha linket, men jeg surfer pr nå med en vintage
iPod som er litt vrang.
 
Redigert av en moderator:
Pussig at du skulle si Biltema, det handlet jeg batteri til min;) Men den har et lite lokk bare til batteriet som åpnes med en mynt. Serienr/årsmodell fant jeg med Google. Skulle gjerne ha linket, men jeg surfer pr nå med en vintage
iPod som er litt vrang.

Er din også solcelledrevet? Har kjøpt batterier til stort sett alt av klokker på nettopp biltema, men dette er litt annerledes (er jo oppladbart)
 
@MINUTE_REPEATER Nei, vanlig skrulokk, så heila skiden må av. Og er jo et av disse hærsens kondensatorbatteriene (heter det ikke det?) så ikke akkurat bare å kjøpe på biltema:D
Hvor fant du oversikt ove serienr og årstall da?

Første siffer er år og andre er måned. Tiåret må du ha klart selv.
1 er Januar osv, N og D klarer du kanskje og gjette :)
 
Redigert av en moderator:
@Wangensten - hva var det nå @FnuSnu99 sa igår - bombe!

Dagens ... skjorte, sort Ben Sherman.
Det nærmeste jeg kommet en "lucky shirt" ... nå er behovet for en slik en anelse begrenset men en kuriositet
UQFiGqf.jpg


Hvis det ikke er vedtatt world wide så er i hvert fall kompisens definisjon på "lucky shirt" en skjorte hvor han har stor suksess med damene :mrgreen:
 
Redigert av en moderator: