Dagens klokke

New York har sykt mye fint! Klådd på en IWC grand compilation... Perp cal i hvitt gull ble nesten pinglete ved siden av. Pam turbillion. Rolex Skydeweller. Etc:)

En hilsen fra Tudor:
DSC_0167_zps419d8fbb.jpg


Et høyt glitrende bygg:
DSC_0171_zpsc202c6b7.jpg


Og et viktig bygg:
 
Redigert:
Daydate 2 forsvant ut i dag, den ble for gammeldags for en "ung" 36-åringen. Far endte i stedet opp med denne barskingen :)
20131009_185330_zpsce8e8d79.jpg


Jeg var redd klokken skulle bli for stor og keitete, men etter å ha brukt den et par timer er jeg strålende fornøyd med valget. Den sitter perfekt.













Oopps....jeg kjøpte visst en ny sub i dag også, gitt :p
20131009_195044_zpsa29add4f.jpg


Den nyeste varianten, dvs med sunburst dial. Skiven fantes på den gamle 16613, og ble lansert på 116613lb på Basel i år. IMHO en knallkombo.

Oppsummert er jeg meget godt fornøyd med dagen tross alle møter og grinete unger.
 
Et øyeblikk trodde jeg det var en smurf jeg så, og fikk helt hakeslepp, men dette er forsatt helt villt!

Gratulerer så mye din galne, galne mann! :D
 
Et øyeblikk trodde jeg det var en smurf jeg så, og fikk helt hakeslepp, men dette er forsatt helt villt!

Gratulerer så mye din galne, galne mann! :D

Takker :)
Smurfen har jeg forresten hatt, den er nå i @gmortens eie.
TT er omdiskutert, men jeg er superhappy med denne.
 
Redigert av en moderator:
Daydate 2 forsvant ut i dag, den ble for gammeldags for en "ung" 36-åringen. Far endte i stedet opp med denne barskingen :)
20131009_185330_zpsce8e8d79.jpg

@sjuli_123 Av og til er du den eneste her inne som tar ansvar.

Sa forøvrig rundt juletider at jeg gledet meg til å se innlegget ditt i ; inn og ut i løpet av året-tråden 2013..
Vel jeg sier det igjen, vi snakkes til jul:D Gratulerer med en IWC som parkerer det meste!
 
Redigert av en moderator:
Når kjøpte du denne @Agassiz? Om ikke du har solgt mye av det du har så begynner du å få en utrolig bra samling etter hvert. Du må kjøpe DoDe sin chronostop også :)

Tja, tror ikke det er mye å skryte av i forhold til andre pasienter her.:D Har solgt par stykker, blant annet din Electric Blue, men klokkeinteressen har gått litt opp og ned i det siste. Har vært fornøyd med det jeg har så lenge. Nå føler jeg det er på tide å rydde opp i klokkeboksen.;) Det er mye som ikke blir brukt.
Husker din Chronostop godt, Doxa og, men den hvite JLC angrer jeg mest på at jeg ikke slo til.
Lurer på hva du har i boksen nå for tiden:D
Har du noen beater som du aldri kommer til å selge til salgs?:p
 
Redigert av en moderator: