JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du bruker en utdatert nettleser. Det kan ikke vise dette eller andre nettsteder på riktig måte.
Du bør oppgradere eller bruke en
alternativ nettleser .
Ha en flott julekveld, medasylanter
Redigert: 24. des. 2012
Iom det ble blå dress i år
så fikk det bli noe med blå skive
Nå skal der spises ribbe til jeg sprekker
God jul
Bestefar ville vært stolt i dag. Og jeg er stolt av å få bære denne som fyller 50 i 2013.. God jul..
God jul, igjen
Oooooh! Av med dressen, sitter i boxern på sofaen trygt hjemme. Et lass med gaver i hus etter at min 6mnd gamle datter fikk enormt mange gaver og de fleste av de var leker som kom i store innpakninger. Rene flyttelasset vi dromed oss hjem
Vel overstått!
Litt influensa igjen i kroppen førte til lett hodepine etter et glass whisky, men ellers var dette en tipp topp julaften! God jul!
Det første jeg tenkte da jeg så det bildet var: Takk og pris for at han har på seg en svær klokke.
Vel overstått, alle sammen.
En gledelig jul til alle på TS!
Gledelig jul alle sammen! Julefrokost neste
Klar for en skikkelig Dagobert-sandwich med kald ribbe som viktigste ingrediens.
....arbeidsantrekk frem mot årets mest omfattende frokost sånn engang ut på dagen
Julefrokosten er over. Så mitt snitt til å montere på RubberB remmen som ble unboxet igår