Dagens klokke

Japan, for å se på Grand Seiko:)

DSC_0181.jpg

Jepp, nettopp. Takk for tipset tidligere; har vært innom flere Yodobashi Camera og glant på Grand Seiko,
men har ikke sett de kuleste modellene ennå. Skal prøve å få til noen dager med seriøs Grand Seiko-leting i Osaka.

Scuba er en fantastisk kul klokke!
Er i hvert fall i et land som har satset litt på jernbane, tenkte Japan med en gang selv men sikker er jeg ikke.

Scubaen er beinbra og perfekt for meg; fornøyd med å ha fått et lite merke i min så at jeg ikke trenger å bekymre meg om å selge den.

Shinkansen er fantastisk herlig: 660 km på 2 timer 35 minutter. Veldig greit med Shinkansen for å sjekke at APen går nøyaktig etter en stund her, og det gjør den. Togkontrasten med Norge blir fullstendig absurd, men befolkningsgrunnlaget er noe annerledes ...

Denne gangen er den AP scubaen som får bli med på tur. Men ... hvor går turen?

Turen gikk til Fukuoka, selvsagt, for å få med seg årets siste Basho (sumo-turnering).
Jeg satt ved siden av herremannen på det nederste bildet. Noen som drar kjensel på fyren?

DSC00356.jpg

DSC00448.jpg

DSC00432.jpg

Får bidra litt jeg også da. Til tross for at den skal selges må den nesten brukes litt til.

1DFDDE89-135C-4B95-9553-128ACD0158E5-10438-0000039D13547F6F.jpg

Dressklokke?

Nei, ikke jeg. Er jo bare å sette en av Speedmasterne på en pen alligator :eek::)

IMAG2164.jpg

Ninjaedit: Akkurat nå bærer jeg en på hver arm :p