Dagens klokke

Kjerringøy er en herlig plass! Hjemstedet mitt ligger ikke langt fra Kjerringøy, og på somrene før syklet vi til Festvåg, snek på fergen over og surret rundt på Handelsstedet for å titte på pene turistjenter... Det finnes også en del fine badesteder, men vannet blir sjelden noe særlig over 14-15 grader, så det er en kjølig fornøyelse!

Intet nytt under solen, og intet nytt under kjolen.....:cool:

02961146-8144-0c5e.jpg

Det blåser som f på sunnmøre, men sola har i alle fall beæret oss med et kortvarig besøk. Endelig. Og da er far ute og lufter tuppene sine :)
20120724_132002.jpg

Fortsetter med å ta med APen på steder som kanskje ikke har sett en AP før. Denne gangen på Kjærringøy i Nordland i ganske stiv vind.

Du synes ikke du tar deg selv litt drøyt høytidelig nå? At Kjerringøy har blitt besøkt av rike turister siden før AP var født er en fact, og det finnes faktisk innfødte som kan klokken der oppe også. Jeg satt i kaffesjappen på en oljerigg utenfor Brønnøysund og kom i snakk med en eldre kar som ikke bar preg av å ha vært for langt vekke fra heimen. På lanken satt der en ALS Langematik-Perpetual Rose Gold. For, som han sa; " Æ like klokka".

Skiftet til gull for aftenen :D Jeg lurte på om denne måtte gå, men hver gang jeg tar den på ler jeg av tanken. Vi får se.

DSC_4182.jpg