Dagens klokke

50CA1459-orig.jpg
 
For en fantastisk helg... Barnefri, tiden har blitt brukt til å drikke god italiensk rødvin og surfe på klokker. I timesvis... :cool:

Det ble kjøp, vintage selvsagt, mer følger. I melllomtiden må jeg klare meg med denne pre-moon speedy'en ;)

pre-moon321.jpg


105.012-66 på original 1039-lenke.

Ha en glitrende mandag alle sammen!
 
Innføring av Comos er rot til ekstremt mye uro hos oss, det passer vår måte å arbeide på dårlig, samtidig som noen i Tyskland har funnet ut at vi SKAL.

PO-en har fått nytt liv med gummi:

IMAG1357.jpg

Kan jeg spørre hvor du kjøpte gummi? Ikke på fellesbestillingen på Ofrei vel? :) Pris? Og er det deployanten til Omega denne tar?
 
Fin, gammel sliter det der, Hopalong. Men er remmen feil vei? Har aldri sett Hodinkee-merking på den måten før, og her leser jeg:
Each strap is crafted by hand and features tasteful HODINKEE branding on the underside
 
Fin, gammel sliter det der, Hopalong. Men er remmen feil vei? Har aldri sett Hodinkee-merking på den måten før, og her leser jeg:

Tja...den er lik på begge sider, så hva som er opp og ned er vel en smakssak. Jeg hadde først merket ned, men monterte den slik til et bilde i "lærrem på sub"-tråden, og har glemt å snu den tilbake. :)
 
Da har gamlefar endelig fått krone igjen. Jeg måtte under panseret og operere med nebbtang, lommekniv og nål. Man tager det man haver, men det gikk mer kontrollert for seg enn det kan høres ut. Det er uansett ikke farlig å røpe mine tvilsomme urmakerverktøy siden denne aldri skal selges!

Apropos det, har ennå ikke fått verktøyet i manko fra Alf Lie. Noen andre? Hadde vært greit å bytte ut nebbtangen med korntang etter hvert :roll:

L1030100.jpg