Gratulerer, MR! Den er råkul![]()
Flott å se at reise-TVen forblir på sonen. Gratulerer med en vannvittig kul klokke, MR
Takker så mye mine herrer
PS, Den nye remmen kledde JLC`n utmerket Tore! Godt og se at du ikke har solgt unna alt over 36mm ennå
Gratulerer, MR! Den er råkul![]()
Flott å se at reise-TVen forblir på sonen. Gratulerer med en vannvittig kul klokke, MR
Omnifuel er herlig redskap!Et lite OT-bilde fra Hardangervidda for to år siden: Pannekaker på Omnifuel
![]()
..og for å røske denne tråden back on track: Speedy og min irske setter som vil ha kos
![]()
![]()
Explorer i dag![]()
Pannekake på omnifuel må absolutt prøveshva slags brennstoff bruker du? Har bare prøvd vanlig gass jeg, men har handlet inn bensin, er det mye klin iforhold eller?
Pannekake på omnifuel må absolutt prøveshva slags brennstoff bruker du? Har bare prøvd vanlig gass jeg, men har handlet inn bensin, er det mye klin iforhold eller?
Æsj, folk må slutte å poste bilder av expl 1 synes jeg, jeg holder på å spare til en sub-c!
Fra tull til alvor, nydelig klokke, jeg synes den bare blir penere og penere for hver gang jeg ser den, så utrolig clean og elegant, er det 36mm du har?