Dagens klokke
MikroKrone Medlem 12. mars 2020 Innlegg 1.458 Sted Oslo i dag kl. 13:22 #165.991 Reaksjoner: jvj75, Erik_SG, Yallaboy og 9 andre
acnorway Støttemedlem Medlem 30. juni 2013 Innlegg 4.560 Sted Drammen i dag kl. 14:35 #165.992 Moon phase skrev: Hei og grattis med kul Nomos. Jeg vurderer denne modellen selv. Kan denne leveres på gummire, eller er dette noe du har satt på etter kjøp? Vet de leveres på skinnreim, men overraskende kul på gummi i samme farge Klikk for å utvide... Takk! Dette er en billig gummi-rem fra CNS. God kvalitet i forhold til pris. Myk og fin Daytona Teal The Daytona Teal rubber watch strap delivers bold modern tones with rugged durability. Stylish, comfortable, and built for daily wear. cnswatchbands.com Reaksjoner: Moon phase
Moon phase skrev: Hei og grattis med kul Nomos. Jeg vurderer denne modellen selv. Kan denne leveres på gummire, eller er dette noe du har satt på etter kjøp? Vet de leveres på skinnreim, men overraskende kul på gummi i samme farge Klikk for å utvide... Takk! Dette er en billig gummi-rem fra CNS. God kvalitet i forhold til pris. Myk og fin Daytona Teal The Daytona Teal rubber watch strap delivers bold modern tones with rugged durability. Stylish, comfortable, and built for daily wear. cnswatchbands.com
E Eternamaniac Medlem 5. okt. 2012 Innlegg 1.361 for 46 min. siden #165.993 Reaksjoner: jvj75, Erik_SG, acnorway og 1 annen