Dagens klokke

Gratulerer så mye, min hilser! Spent på om du holder din ripefri, har fått noen merker på min. Ganske enkelt når alt har en vakker finish :p
 
Lenken er justert og denne sitter definitivt på armen resten av kvelden! Forøvrig en utrolig behagelig lenke, muy happy :)
bc7c812b-8186-768a.jpg

Dritfet...
Fanden....enda en klokke jeg har lyst på i tillegg til en Speedy. Vurderer å sperre alle klokke-relaterte sider fra maskinen her slik at jeg ikke finner flere jeg har lyst på :D
Hører lommeboken ber om nåde allerede :p
 
Thanks! Er det ikke det de kaller sjel da? Merker blir det sikkert, men det er jo en del av gamet, denne skal bruker.

Hehe sjel kan man kalle det ja.

Problemet er jo ikke egentlig at de er skjøre, men bare ekstremt pen finish på absolutt alle flater. Utrolig lett å se når man har dunket borti noe som helst.

Men jeg blir så lykkelig av å ha den på armen og lar meg fascinere av all polering og børsting og hvordan lyset spiller i alle flatene.

Kos deg, jeg blir bare mer og mer glad i min.
 
Hehe sjel kan man kalle det ja.

Problemet er jo ikke egentlig at de er skjøre, men bare ekstremt pen finish på absolutt alle flater. Utrolig lett å se når man har dunket borti noe som helst.

Men jeg blir så lykkelig av å ha den på armen og lar meg fascinere av all polering og børsting og hvordan lyset spiller i alle flatene.

Kos deg, jeg blir bare mer og mer glad i min.

Gleder meg til å forsøke noen bilder med skikkelig kamera, tror denne kan bli morsom å ta bilder av mtp odde vinkler på kassen.
 
Hehe sjel kan man kalle det ja.

Problemet er jo ikke egentlig at de er skjøre, men bare ekstremt pen finish på absolutt alle flater. Utrolig lett å se når man har dunket borti noe som helst.

Men jeg blir så lykkelig av å ha den på armen og lar meg fascinere av all polering og børsting og hvordan lyset spiller i alle flatene.

Kos deg, jeg blir bare mer og mer glad i min.

Godt å høre Christian, og grattis med din, mushkin. Det er et latterlig fett ur ;)
 
Vindfull dag på Koster, men en gammel svabergsindianer finner alltid ly:
5cf1c0cd-a605-f656.jpg

Ups, vorsteher på linsa - sånn, nå med klokke:
5cf1c0cd-a643-5e1b.jpg
 
b00b090d-1ec8-ec7b.jpg


Prøver ut $14 gummisko, grei på armen. Fin å klippe til men litt billig følelse på deployanten og ikke så veldig morsom passform inn i lugs (naturlig nok, denne er generisk)
 
Grattis med nytt .. igjen .. mushkin :)

AP, JLC og nå sist en nydelig Vanntimer fra Schaffhausen.

Neste mann ut hopper virkelig efter Wirkola,
glad jeg lagt ut mitt bilde for idag