Dagens klokke

Her er min dagens. Den er i sin 238. time på gangreserven... Satser på å nå 10 døgn... Liker også den nyervervede ammo-reima...

DSC_9327-Edit.jpg


Smertefullfin... Gratulerer!
 
Jallabert; kul! Moore sin gamle?;)

Står det ikke 8 days på den skiva? Kunne bannet på at Moore sin var 10 days? Men så sier han jo at den har holdt 238 timer hmm..
Du virker forresten opptatt av Panerai om dagen.. Er det en slik av arten som skal inn Entropy??
 
Først Bieber-billetter på Rimi.
Nå råe ammoreimer på Rema?
Tror jammen nykommeren i Moore sin samling kommer med Deli de Luca-kvittering (eller er jeg å drar den vel langt)

Uansett, rå sak - forbauser meg ikke at en 8-day kan humpe 10 dager. 8 er vel "minimum garantert" reserve.
Mener å ha lest at Big Pilot egentlig har kapasitet til 10 men er mekanisk holdt igjen til 8 (med reservasjoner for at hele innlegget er tøv)

Min egen dagens få minutter inn på Freddan:
kræsher på sofaen hos kompisen i byen efter Batman. Du vet det er et velopplyst hjem med slikt på veggene
b00b1601-c25f-b80f.jpg
 
240 TIMER

Entrophy: Nei, det er Frik sin "gamle"... Ankom her for 2-3 uker siden... Nypolert og fin.

I skrivende stund er vi btw på 240,5 timer... Opprettet konto på photobucket i dag, så jeg skulle bare teste. Får prøve å ta noen bedre bilder i nær fremtid...
 
Står det ikke 8 days på den skiva? Kunne bannet på at Moore sin var 10 days?

Det er bare å banne ivei, Timekeeper.
Du har nemlig helt rett - min var en 10 Days.
(Og ble solgt utenfor TS)

Tror jammen nykommeren i Moore sin samling kommer med Deli de Luca-kvittering (eller er jeg å drar den vel langt)

Om slike metaforer tas i bruk, ville jeg nok heller gått for Starbucks......:cool:
 
På tur med MS Mørejarl fra kr.sund til Trondheim så da tenkte jeg at det passet med ett morgen WS
Er Smøla i bakgrunn
0296201f-3979-04fe.jpg




Sent from my iPhone using Tapatalk