Dagens klokke

Deilig Espen, men min har glasset din skulle hatt :), men tophat til 5513 er herligere den altså!
dsc1676l.jpg

dsc16771.jpg

Snowflake er virkelig en raring og en tøffing. Denne var spesielt pen!
Jeg har kost meg med denne i dag.

DF6EC77D.jpg

Hvilken effekt bruker du på bildene dine Frodo? De har veldig ofte det samme vintage-feelgood-grønnskjæret :)

old scool

Kul vintage Omega Tore!
Jeg har skifta til reverso i kveld :)

Kan ikke annet enn å skryte av Reversoen din også. Den fineste varianten av de, et magisk ur! Påfuglene beundrer hverandre.. :cool:

Selv har jeg byttet til denne for kvelden i anledning mange fine remmer i posten på en gang. Ringte hjem fra jobb og spurte om det var pakke til meg som jeg kunne plukke opp på vei fra jobb. Junior repliserer "Ja, en fra Shanghai og en fra Thailand. Er det...?" "Ja" :cool:

L1010772.jpg

The daily beater, men nå med helfresh Toshi-strap i Cocoa/natural:
DSC_1416.jpg

Fin combo synes jeg selv :)

Edit: Ok, to dager gammelt bilde - men samme klokke er på i dag ;)

Snowflake er virkelig en raring og en tøffing. Denne var spesielt pen!

Takker Tore. 94110 er rar og helt nydelig, men jeg har fått lukta av "nytt blod" så jeg skriver en FS-annonse på denne så lurer på hva samvittigheten min kommer til å si til meg dersom den er på tur ut...
Du har jo virkelig gått "all in" i det siste :)

dsc1762.jpg

Passer selvfølgelig på nato også :)

Takk for det Ostepåpp! Bilen er fin den, ganske så morsom og kjøreglad selv om det ikke er allverdens til motor i den.

Ble mektig imponert over den nye 116i, hilken modell ratter de rundt i?

Gammelt bilde, men det var dagens klokke sammen med subben:)
20120111_232154.jpg

Har du kjøpt ny ostepåp? I like, har jo samme! Gratulerer i så fall!

Jo takk så mye, Timekeeper!
Kjøpte den brukt rett før jul av et medlem her på sonen, så den er ganske så ny for meg:)
Elsker klokken, og har falt pladask for JLC etter kjøpet!

Greit å få luftet denne litt, blir vel nesten en teaser for alle som har bestilt SC-hommage - selv om jeg aner noen fettflekker på glass og kasse..
20120112_081243.jpg

Dagens klokke er en god gammel beater som har vært med på utrolig mye rart.
I dag er den på en ny nato fra tidssonens egen webshop.

Uploaded with ImageShack.us