Dagens kjøpetips

Er nok så gode priser at de ikke tør å offentligjøre dem på nett.
Vi lever i 2023, men tiden står stille der i gården.
 
En del forskjellig på salg - bare til å ta turen innom. Ikke forvent at noen av standard modellene ala bb58, patek, rolex o.l, er på salg. Men mye "ukurant" fra Breitling, Omega, Panerai, Cartier etc.
 
  • Liker
Reaksjoner: Watcher og thorerik
Denne er fin. Minus 30 prosent nå.
Screenshot_20230319_093618_Facebook.jpg


 
Sikkert ikke det mest gangbare og populære som er på salget til Bjerke og slik er det jo vanligvis, når det er sagt, hvorfor følge strømmen hver gang? Gikk for en Tortoise Shell Effect Special Edition og venter i spenning på å se den i real life. Synes det ser ut som en tøff og litt annerledes beater. Faller den ikke helt i smak vurderer jeg bytte til keramisk bezel insert og annen reim eller lenke :)

image.jpg
 
Sikkert ikke det mest gangbare og populære som er på salget til Bjerke og slik er det jo vanligvis, når det er sagt, hvorfor følge strømmen hver gang? Gikk for en Tortoise Shell Effect Special Edition og venter i spenning på å se den i real life. Synes det ser ut som en tøff og litt annerledes beater. Faller den ikke helt i smak vurderer jeg bytte til keramisk bezel insert og annen reim eller lenke :)

Vis vedlegg 325560
Jeg likte denne veldig godt! Enig med deg i at et sånt salg gir en fin anledning til å få muligheten til å prøve noe litt annet enn mainstream til en hyggelig penge. Mange ganger så ser man seg blind på det som alltid er mest synlig.
 
  • Liker
Reaksjoner: MikroKrone og Bullitt
Sikkert ikke det mest gangbare og populære som er på salget til Bjerke og slik er det jo vanligvis, når det er sagt, hvorfor følge strømmen hver gang? Gikk for en Tortoise Shell Effect Special Edition og venter i spenning på å se den i real life. Synes det ser ut som en tøff og litt annerledes beater. Faller den ikke helt i smak vurderer jeg bytte til keramisk bezel insert og annen reim eller lenke :)

Vis vedlegg 325560
Jeg jobbet med TAG Heuer tidligere og disse ble kun levert 3-4 stk av totalt i Norge. Kul modell og flott rem i gummi med croco-mønster.
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper og Bullitt