Dagens kjøpetips

Slenger denne her selv om det ikke er en konkret klokke det gjelder.

Fikk en voucher på 50 pund fra Christopher Ward. Kan brukes så lenge med kjøper for mer enn 300 pund (mener jeg det var). Den første som PMer meg og har tenkt til å bruke den får koden. Jeg vet altså ikke om koden er personlig / one time use. Har uansett ikke tenkt til å bruke den, så tenkte kanskje noen andre kunne.
 
Prisen er vel kanskje litt stiv, men han er hvertfall åpen for bud. Selv om det ikke er en pre moon er det rått å se en gammel Speedy med alt av tilbehør!

$(KGrHqRHJFEFIbJltZgMBSHzd!0Pzg~~60_58.JPG


1975 OMEGA Speedmaster Moon Chronograph Vintage Watch Ref 145.022 Boxes & Papers | eBay
 
Ah. En Mitsukoshi! Sjeldent, ja. Vanligvis dukker det opp som Mitsukoshier hvor det er kun skiva som er det, mens resten er run-of-the-mill Speedy 3750. Denne virker jo korrekt. Synd jeg allerede har en panda...Kult! :cool:

Men så over til en annen relativt sjelden klokke til en veldig hyggelig pris, Zenith Striking 10th:

market_image.3568188.jpg


Vanligvis ligger de på ca. $9-10.000, denne til $6250. Annonsen er på PuristPro, så det er nok ekte saker ja. Selger har referanser også.
 
Fikk melding om at det er 20% på klokker hos Saastad, vet ikke hvilken merker eller modeller. Tviler på at det gjelder så mange Rolex modeller, men man vet jo aldri :)
 
Fikk melding om at det er 20% på klokker hos Saastad, vet ikke hvilken merker eller modeller. Tviler på at det gjelder så mange Rolex modeller, men man vet jo aldri :)

Svarer meg selv på denne, fikk nettopp mail fra Saastad. Det er 20% på de Rolex modellene de har på lager frem til 23/11.
 
Det har kommet en sjelden AP RO for salg på finn.
Audemars Piguet Royl Oak 200TH ANNIVERSARY OF BANQUE PICTET -

MEN, bildet er hentet fra Antiquorum.
Audemars Piguet, Ref. 15189ST - Antiquorum

Ser den der ble solgt for 6.875 CHF som tilsvarer overkant av 45' NOK. Da er vel forlangende 89' litt i overkant? I tillegg anbefales en service. Ligger ingen til sammenligning på Chrono24 som jeg fant.

Forøvrig samme selger som nylig hadde en PP Nautilus i hvitt gull ute på finn.


Jeg vet at det gikk en slik klokke på en klokkeauksjon for ikke så altfor lenge siden for nærmere 100K. Jeg skal prøve å finne ut hvilken auksjon.

Veldig pen klokke derimot...