Dagens kjøpetips

Prisen er fin, men mangelfulle bilder, feil box og kort annonsetekst, ikke telefon (med litt krokete språk)

Har vært mye tull med Finn-annonser med lokkepris i det siste, bli ikke forundret hvis selger plutselig er i Tyskland ... eller så viser det seg at det er årets kupp :)

Prisen er fin, men mangelfulle bilder, feil box og kort annonsetekst, ikke telefon (med litt krokete språk)

Har vært mye tull med Finn-annonser med lokkepris i det siste, bli ikke forundret hvis selger plutselig er i Tyskland ... eller så viser det seg at det er årets kupp :)

"Annonsen er avvist".

tur/retur til Tyskland koster jo faktisk ikke så mye, så hvis jeg hadde hatt pengene eller skulle bruke opp mot 70 lapper på en klokke, kunne jeg lett dratt ned dit på en liten weekend, selv om det innebar at annonsøren var fake eller at klokken var det. :)

Har kikket litt på Linde Werdelin selv, litt styggkule saker. Franz Jaeger & Me som har solgt klokken du linker til selger mye LW, og ligger bare en stenkast fra leiligheten min.
Franz Jaeger & Me
Hvis jeg ikke tar helt feil så er det vel "stamstedet" til Kristian Haagen. Ganske sikker på at gutta bak Linde Werdelin er innom fra tid til annen også.

Det kan godt stemme! Han har en rimelig syk samlig.
Her er han forøvrig med en LW:
09_IMG_7807.jpg