U
Tips å tips ... men Helsons populære Skindiver fåes nå med bicompax (riktig bruk av ordet?) chrono, til den noe heftige prisen $1999
![]()
Kule subdials, men internal tachymeter gjennom hva som ser ut til å være buet glass ga bilsyke![]()
Og hvordan ser klokka ut som han skal selge? VM i elendig bilde... :|
Denne er nevnt før men jeg tar den opp igjen for nå er prisen sånn at jeg synes synd på selger. Uret er ett år folkens han skal ikke ha 20 engang. Uret koster 50 nytt...
IWC Aquatimer Galapagos - FINN Torget
Prisen er fantastisk, men har lest et par brukere på WUS som har erfaringer med at gummien som er utenpå kassen er i temmelig dårlig kvalitet, og etter litt bruk skaller den av og blir stygg. Vet ikke om dette rammer alle klokkene, men gjør hvertfall at jeg holder meg unna.
Prisen er fantastisk, men har lest et par brukere på WUS som har erfaringer med at gummien som er utenpå kassen er i temmelig dårlig kvalitet, og etter litt bruk skaller den av og blir stygg. Vet ikke om dette rammer alle klokkene, men gjør hvertfall at jeg holder meg unna.
Tag heuer har kanskje ikke så høy stjerne her på sonen, men 15k for en to år gammel Carrera Day Date, må da være veldig billig?
TAG Heuer Carrera Day-Date - FINN Torget
Ikke tosken i det hele tatt. Rimeligst tilsvarende på Chrono24 er 32' med MVA, kjenner ikke selger men klokken er rå!