Dagens kjøpetips

Hva salgs verk sitter i disse da!? Syntes den var kul jeg da men! Om det skulle være håpløst å få i gang så er det nok ikke noe bra kjøp! :p

Prisen og tilgjengeligheten på service er en ting, en annen er service-intervallene. Kjenner ikke til de elektroniske verkene til Omega, men vet av erfaring at IWC sine elektroniske verk fra 70-tallet typisk har en service-rate på en gang i året. Minst.

Dette er en av grunnene til at disse går for såpass lave priser vil jeg tro... Elektroniske verk var teknologisk sett et hvileskjær før kvarts-verkene kom, og de bærer preg av det.

Vintage 18k gull Tudor Prince, anyone? Selv med 34mm bør dette fungere godt som et dressur. Er det bare meg, eller ser gullet litt rødt ut?

https://www.blomqvist.no/nettauksjon/nettobjekt/RL/Smykker-lommeur-og-armbaandsur/130696

erez

Var spent på hva de klarte å få til, men det de driver med der er latterlig.. Enkelte modeller har fått førprisen blåst opp over 20%, det er ikke greit!

Ingen av klokke tilbudene der har vært noe særlig, da førpris er skrudd opp:( Etter hva jeg har skjønt er klokkene fra urverket.no/uret.se.. Kan ikke si det 100%, men annonseteks, utvalg etc tyder sterkt på det.. Vi har vel vært inne på det i en tråd tidligere også..