Kom med forslag hvis du har tenkt å bytte. Kartplotter, gps, fiskeutstyr, motor etc..
It all make sense now...
Kom med forslag hvis du har tenkt å bytte. Kartplotter, gps, fiskeutstyr, motor etc..
Kjenner jeg blir litt svett på ryggen av den prisen der. Kjøpte en liknende Air king til samboeren(som hun skal få på lørdag) for et par mnd siden. Trodde dengang at jeg gjorde et bra kjøp, og den kostet litt under det DOBBELTE av denne prisen...
Håper jo at denne fyren her er enten en dust og noen gjør et røverkjøp, eller at den er falsk og som gjør han til en enda større dust. Hvis ikke dette stemmer og det er dette som er bruktpris på disse urene, er det nok undertegnede som er en stor dust:evil:
Typiske amerikanske nettpriser er vel 25 - 30k USD.
Jeg lurer også veldig på hva slags pris slikt har på det hjemlige markedet. Noen som har snakket med Jonny?
Jeg tør nesten ikke, i frykt for at jeg skal gi Jonny alle klokkene mine og ta denne med hjem ...
Hadde det derimot vært en 6263! Da hadde jeg vurdert detJeg synes vintage Daytona skal ha svart tachybezel.
Har sport Jonny men ennå ikke fått noe svar, men sannsynligvis ikke noe for meg da kassen er ganske liten, 37mm!