Dagens kjøpetips

Er et knipe urmakere rundt om som har fått inn no-date, da det har blitt laget opp et parti, grunnet den høye etterspørselen..

Er et knipe urmakere rundt om som har fått inn no-date, da det har blitt laget opp et parti, grunnet den høye etterspørselen..

maghas9, har du noe informasjon om hvor stort dette partiet er? Prøvde å søke litt på nett, men fant ingen svar.

maghas9, har du noe informasjon om hvor stort dette partiet er? Prøvde å søke litt på nett, men fant ingen svar.

Nei det har jeg ikke.. Er nok heller ikke er tall som blir oppgitt offisielt! Vet dog at det var førsteman til mølla prinsippet som gjaldt for de klokkene som ble tilgjengelig her oppe i lille Norge.. (for forhandler til å få inn klokken selvfølgelig;))

Nei det har jeg ikke.. Er nok heller ikke er tall som blir oppgitt offisielt! Vet dog at det var førsteman til mølla prinsippet som gjaldt for de klokkene som ble tilgjengelig her oppe i lille Norge..

Sant nok, jeg som var så heldig å få meg LLD for et par uker siden håper jo de ikke kommer tilbake :)

På en annen side er det jo et flott ur som flere bør få gleden av.

Dette er nok som å banne i kirka, men jeg foretrekker den med dato.
Og har det ikke vært for at frue med barn hadde krevd en sydentur så hadde nok denne vært på handa nå. Men livet ville det ikke slik,men bare vent godtfolk den kommer. :D. Mohaha. :p

Rolex Daytona Cosmograph i 18 karat gull til salgs hos Bachmann & Scher:

1981421gross.jpg

Denne er så hårete at jeg nesten begynner å like den. Så "over the top" at den blir kul! ;) Rasende billig også, bare 17.950 Euro.