Norsk Mva. er inkl. i prisene fra Urverket.
Hmm. Skjønner ikke hvor jeg har det fra at det ikke var det
Norsk Mva. er inkl. i prisene fra Urverket.
Er det denne du tenker på da, Anders?![]()
At ikke så denne da jeg valgte JLCen. Søren.
Jeg ser at svart skivet gull-Sub ikke er på tilbudMen synes fortsatt den er finest. Ikke 64k finere kanskje
![]()
Oi, frisk prising av urverket! Lurer på hva de har betalt for den når de kan tilby 64k i avslag![]()
Ligger jo en annen som ser helt lik ut med litt annen betegnelse til fullpris, så kanskje det her er noe som går ut av sortimentet?
Edit: den hadde jo diamanter på seg den gitt.. meget vakkert!![]()
Her kunne man jo gjort en god deal
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33069894
Fikk ikke svar hverken på mail eller telefon enda jeg la inn et "anstendig" bud... Står bud på 23 i annonseteksen ser jeg. Fortsatt meget billig.. Hvorfor kjøpte ikke kollegaen den der og da hvis det var så bra deal!? Også litt merkelig![]()
jeeezus...
Urverket.no tar den helt ut på gull Sub.. 141K for flett nySolgte ikke Mogens en på Ts for ca 169? Veiledende er 205K, så dette er alstå 64K rabatt
![]()
GI BORT SUB 141 K
![]()
Nope. Min kom fra norsk forhandler som det sto. Om Urverket klarer å levere til denne prisen vet jeg ikke, men det er nok neppe mer enn en.
Regner med det er mange flere enn meg her som har bestilt klokker i gråmarkedet de ikke klarer å skaffe allikevel. Tipper riktignok at Urverket har en på hånden siden de annonserer på denne måten, men siden den har fått eget modellnummer er det nok for å kunne begrense "lagerbeholdningen" slik at ikke flere kan bestilles...