Hos meg er det vel bare økonomien som setter en stoppe for flippingenskulle gjerne fått tak i en AP etterhvert, men det blir nok vanskelig når du sitter på alle APene i Norge....
Haha vet om et par til der ute
Hos meg er det vel bare økonomien som setter en stoppe for flippingenskulle gjerne fått tak i en AP etterhvert, men det blir nok vanskelig når du sitter på alle APene i Norge....
Har ikke kjennskap til akkurat denne modellen selv, men det ble lagt ut en veldig spesiell på finn idag, løp og kjøp
Audemars Piguet Royal Oak "Jumbo", mod. 5402, "skyggeversjon"!
Noen andre som kjenner til denne historien? Ny for meg, og smaker litt rart av en eller annen grunn. Men jeg er ingen AP-ekspert.
Noen andre som kjenner til denne historien? Ny for meg, og smaker litt rart av en eller annen grunn. Men jeg er ingen AP-ekspert.
Snakket idag med en som har hatt samme modell som denne(mulig at det er denne han har eid). Han mener den er kraftig overpriset...
Dersom historien er korrekt har neppe han du har snakket med hatt en helt lik. Riktignok en antagelse, men....
Dette blir i så fall litt milsub vs gammel 5513 sammenligning![]()
Ser hvor du vil, og skjønner deg godt. Det er nok ikke sånn denne gangenBeklager om jeg hører litt bastant ut, men har ingen grunn til å tvile på hans opplysninger. Han er klokkesamler og har den mest imponerende samlingen av ur jeg noensinne har sett. Om han sier han har eid samme modell(han tar garantert ikke feil av modellene), så stoler jeg 100% på dette.
Men dette sporer litt av i en "kjøpstips" tråd, beklager det. Uansett et utrolig flott ur![]()
Fordi den er "for bra" priset eller innlysende fake?
Fordi den er "for bra" priset eller innlysende fake?
Greit å ha slikt på det klare før noen napper på noe som er muffens ... siden dette tross allt er Kjøpetips-tråden
Nå vet man jo aldri, men må jo anta at denne annonsen er ren svindel.
Jeg syntes du burde utdype dine argumenter her.....?
Annonsen er mistenkelig lik den Explorer II som ble annonsert her for noen uker siden, hvor det var den vanlige historien om at han ikke bodde i Norge, men gjerne sendte hvis en Escrow-service som ingen hadde hørt om, men som var verdens tryggeste kunne passe på pengene osv.....
Min umiddelbare reaksjon når jeg så den var at det er samme annonsør (så jeg antar det var det Christian også tenkte), uten at jeg skal kalle dette noe som helst....
Så braNå er bare spørsmålet hva den gjør i kjøpstips-tråden
![]()